Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiHvordan går det med deg?
Måtte de åpne opp for å rense ut infeksjonen hos deg? Eller holdt det med antibiotika?
Hei
Nå går det veldig bra. Jeg slapp heldigvis å åpne opp for å rense ut, det kom ut av seg selv siden det var ett lite hull der, og antibiotikaen tok seg av resten heldigvis!! Så nå er alt i orden :
Hvordan har set gått med deg da?
Off, det høres ut som litt av ett styr! Bra du er smertefri i alle fall, men kan se at det er ganske hemmende med hjemmesykepleien på besøk hver dag! :S Får virkelig håpe du blir ferdig med det snart! Er det ett stort sår siden deg tar så lang tid for å gro??Så bra!
Det går bra med meg. Har fortsatt åpent sår som sykepleier renser og steller hver dag. Må også på sykehuset en gang i uka for kontroll av såret. Det gror bra sier de.... Jeg synes det gror laaaaangsomt.
Men jeg har ingen smerter lenger og kan gjøre hva som helst uten å dusje. Håper på max to uker til med dette styret..... Synes det er hemmende å få sykepleierne hjem til fast tid hver dag, kan liksom ikke gå ut eller gjøre noe før de har vært her.
Off, det høres helt forferdelig ut! Det må ha fått ganske god tid på seg også da før det slo ut skikkelig?Ja, betennelsen var ikke i selve kuttet men inne i meg. Når det var blitt kjempe stor klump med verk prøver jo kroppen å kvitte seg med det og enkleste veg ut var via kuttet dersom det ikke var helt grodd. Da sprakk kuttet opp og det rant ut verk. Når alt pusset var ute hadde jeg 10 cm dypt og 10 cm bredt hullrom som måtte gro. Nå er det ca 2 cm igjen. De holder åpninga åpen med kompress for å kunne rense inn i såret hver dag.
STYR!
Off, det høres helt forferdelig ut! Det må ha fått ganske god tid på seg også da før det slo ut skikkelig?
Hvorfor holder de det åpent da? For å holde kontroll og sørge for at det gror fra innsiden ut eller? Håper virkelig for din del at du snart kan bli ferdig med det ja!!!