Mom1991 sin dagbok

FruFrøken

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Himmelbarn
I dag er jeg 10+4 og begynner så smått å slappe av litt mer. Redd for hva som kan skje, men håper på det beste.

Dagen i dag har bestått av en liten bytur med venner og en tur på lekeplassen med guttungen.

Sitter å samler mot for å rundvaske leiligheta siden vi reiser til hitra i morgen og blir der til tirsdag. Fins ikke bedre enn å komme hjem til strøken leilighet så da er det vel bare å sette igang[:)]

Da er vi tilbake fra påsketur, og har kost oss masse! Guttungen har vært på sin første robåt tur og koste seg masse og irriterte seg over mamman fordi han ikke fikk lov å hoppe uti [:D]

Jeg har også fylt år mens vi var bortreist, og må nok si at denne feiringen ble ganske så rolig! Regner med jeg og noen venner blir å ta en tur ut på byen for å feire litt en helg snart(alkoholfritt for min del ja)

Er 11+1 uker i dag, så tenk snart er jeg over de 12 magiske ukene! Gleder meg fryktelig til det!
I dag har også forresten vært den dagen jeg har vært mest kvalm iløpet av svangerskapet, og brukte 20 minutter på å få i meg en brødskive til frokost[:'(]

Ellers er formen ok, føles som den værste trettheten holder på å gi seg, så vi håper på det [:)]

Back
Topp