Molly80

Blippetiblippblopp

Elsker forumet
JEg så at du ikke fikk lest alt i innleggene mine om babysafe feederen.. Tenkte jeg skulle hjelpe deg litt..

Jeg drar til Thailand 18 mai, og blir til 19 juni.

sånn? Ble det enklere nå?

hihi

*gå stlle ut uten å kommentere noe* [8D]

hihi.. Måtte bare.. håper dere får masse sol og varme her også

Ja, håper vi får masse sol og du får snø [8D] Neida! Satser på vi får bra vær begge steder! Må være godt å vær eborte så lenge. Trenger liksom ikke stresse med å få sett ting eller å bli brun fort [:)]

vi skal til krabi. og alle vi har snakket med som har vært i thailand sier at når man først drar dit, må man være en stund.. gleder meg

stresser forresten sjelden med å bli brun.. men håper å bli kvitt litt psoriasis der nede..

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

stresser forresten sjelden med å bli brun.. men håper å bli kvitt litt psoriasis der nede..

nei, jeg har egentlig gitt opp det solingsstyret.. men synes liksomd et skal synes at man har vært i varmere strøk, og det får du sikkert til med så langt opphold!

satser på du blir kvitt masse psoriasis [:)]

ORIGINAL: Molly80

ORIGINAL: Blippetiblippblopp

nei, jeg har egentlig gitt opp det solingsstyret.. men synes liksomd et skal synes at man har vært i varmere strøk, og det får du sikkert til med så langt opphold!

satser på du blir kvitt masse psoriasis [:)]

Nesten så jeg burde ta før og etterbilder.. men så har jeg ikke sånn vakker kropp som jeg liker å vise fram akkurat.. hehe

Back
Topp