Mollå, Medusa ++++

KathMor

Forumet er livet
MAGEBILDER av dere oooog [:D][:D][:D][:D][:D]

Huff... Jeg har ikke tatt noe bilde siden sist jeg la ut her (fem uker siden, tror jeg..) Kanskje på tide å få knipset noe igjen, ja???? Nå synes det i alle fall[8D]

Ja kåååååm ååååååååååån medusa [:D][:D] *glede seg til å se guttemagen* [8D]

ORIGINAL: KathMor

Ja kåååååm ååååååååååån medusa [:D][:D] *glede seg til å se guttemagen* [8D]

Jeg er visst ikke så tung å be[:D] Bildet er tatt, så nå må jeg bare få det inn på dataen og fikse litt med imageshack, så kommer det straks...

Sånn! 27 (!!!!! [&:] hvor ble det av tiden?) uker i dag:

Du er ikke TJUESJUUU uker????????????????????????????????[8|][8|][8|][8|] Du har jo nettopp kommet ut av skapet! [8|][>:][:o][;)][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

KJEMPEFIN mage! [:D][:D]

Nå må ikke du bli like snurt osm meg når jeg fikk høre dette: Men så liten og nett du er da! Du er jo kjempe flott altså [:D]!! Du er jo mindre enn det jeg var jo, ikke mange som er det hehehe [8D] MEN deilig det når man må løpe etter nr 2 nå, bare praktisk!!!

Meg uke 26 med lillebille [8D]

Her er siste bilde jeg tok, 32+2 [&o]

nydelige babymager [:)]

Helt sykt med tiden denne gangen, ja[&:] Skjønner ingen ting, jeg...

Og Kath: jeg blir ikke snurt av å høre at jeg er liten, for det skjønner jeg jo at jeg faktisk er denne gangen[:D] Og VELDIG glad for det, faktisk.. Egentlig blir jeg mer snurt når jeg møter folk som sier "Oi! NÅ har du fått mage, ja! God og rund nå"[:@] Hehe... Hormonell er jeg i alle fall[:D]

Uansett... Hva skjer med dere andre som er "gode og runde"?[8D] Sleng ut bilder, da, jenter!

Se der, ja, Mollå! Finfin bolle! Hvorfor [&o]?

Guriland... jeg har ikke tatt noen bilder enda jeg... [:)]begynner å synes litt på meg nå (mye tidligere nå en forrige gang), men føler meg egentlig bare tjukk sånn foreløpig... [8D][8D]

ÅÅÅÅÅÅÅ fin magen magen din Mollå - nyyyyydelig er du [:D]

Tusen takk[:)]

Skrev [&o] fordi magen er så liten. Folk spør liksom: "Nå, hva ble det denne gang?"[8|] Hehe. Er jo greit med liten mage, men med klær på så synes den ikke så godt og det er bare 6 uker igjen![8D] 

Back
Topp