Moldejente23

kreps83

Flørter med forumet
Så søt blogg du har[;)] Flink til å oppdatere også...lurer på hvordan man lager sånn?? hadde vært artig å ha når babyen kommer

Hva slags vogn har dere kjøpt?
den var kjempe fin[:D]
vi sliter litt med å finne riktig vogn, selv om vi har god tid da...tenkte på Emmaljunga...
takk for tipset [;)]

Det er nettop den vi har tenkt på, det var vel den som fikk best i test tror jeg på tv2 hjelper deg[:D][8|]
skal dra å se på den, den så hvertfall kjempe fin ut, å veldig bra den er enkel og håndtere for det er jo for det meste vi mødre som må løfte og slite med vogner fremover[:D][:o]

Nei har ikke sett henne på lenge jeg heller, har henne på msn og snakket med henne på onsdag denne uken men har ikke sett noe til henne etter det[8|]
Hun sa ultralyden gikk bra, og at babyen er 13 cm lang og er en liten gutt[:D]
Ja forresten Maxi Cosi har jo fått best i test av bilseter så det er ikke dumt valg nei, de er også ganske lette[;)] vi skal også ha en sånn, med sånn iso fix klick system.. Skal si fra hvis jeg hører noe mer fra henne:)

Ja synes 13 cm hørtes lite ut selv, skal dobbelsjekke og se hva hun skrev, men hun skal værtfall ha en gutt[:D]

Ok hun sa 13,6 cm og gjemmer seg nedi bekkenet hennes:) men kan jo være babyen ikke hadde strekt seg ut skikkelig[;)]

Ja vi skal 17 april:) ikke lenge til det heller, gleder oss masse!! 3 uker vi så den sist, håper vi får se kjønnet også!
Hun er vel 19 uker nå[8|] da jeg snakket med henne var hun 18+4[8|]
ha en fin dag[;)]

Back
Topp