Modningstråden:)

Gikk på do, kom en god del slim med blodspor i.. Slimproppen hadde gått ifølge jordmor(når hun undersøkte meg) men hva kommer slimet fra da?
Det kommer ofte blodblandet slim når livmorhalsen åpner seg :)
 
Er 39+5 i dag.. merker svært lite, samtidig som jeg ikke helt hva jeg skal kjenne etter. syntes tassen i magen er veldig aktiv om dagen, han dytter på noen nerver i bekkenet som gjør at det stråler utover det ene benet + stikker i tissen Men utover dette merker jeg lite til at fødsel er på veg.. er førstegangs så er veldig spent på når og hvordan det aller.. 5 dager igjen til termin!
 
Kynnerene er kraftigere i form av st det strammer mer og jeg kjenner dem på pulsen/pusten.

Noen kraftige menssmerter og murringer, spesielt om natten.

Veeeldig trøtt og sliten.

Hoven i ansiktet (fødeansikt? [emoji23][emoji23])

Løs i magen til tross for at jeg går på jerntilskudd.

37+6 i dag [emoji322]
 
Bahh..........hadde noen vonde kynnere som dabba totaaalt av :(
 
Mensen smerter over halebeinet stråler ned i høyre bein kommer og går, brått diare,føles som jeg har spjeret innvendig. Kom også litt ferskt blod når jeg tørket meg. hmmm :meh: Prøver å ikke håpe for mye.
 
Tror jeg har rier jeg :) Varer i 30sek om gangen og kommer med ca 1minutts mellomrom. Ikke så vonde at jeg må slippe alt jeg har i henda men er vondt det er det
Så spennende! Får håpe de øker på [emoji4]
 
Takk! De er regelmessige nå så da er det bare å vente:) blir sikkert ikke noe action før i ettermiddag \Kveld. Men når skulle man kontakte føden? Hvor tette skal riene være? Greit å vite, har vist glemt mye :)

Er ikke det når det er 3-4 minutter mellom tro? Vet ikke hvor raskt fødselen din gikk sist, dersom du har hatt styrtfødsel bør du kontakte føden tidligere :happy:
Masse lykke til :happy:
 
Takk! De er regelmessige nå så da er det bare å vente:) blir sikkert ikke noe action før i ettermiddag \Kveld. Men når skulle man kontakte føden? Hvor tette skal riene være? Greit å vite, har vist glemt mye :)

Når du er andregangs så er det ikke hyppigheten på riene men kraften og lengden på toppene som er avgjørende for når du bør ta turen til føden. Ta en telefon til føden, de vil gi deg riktig info!
 
Takk! De er regelmessige nå så da er det bare å vente:) blir sikkert ikke noe action før i ettermiddag \Kveld. Men når skulle man kontakte føden? Hvor tette skal riene være? Greit å vite, har vist glemt mye :)

Så lenge de er regelmessige med 2-3 min mellom hver ville jeg ha kontaktet føden allerede nå.
 
Takk! De er regelmessige nå så da er det bare å vente:) blir sikkert ikke noe action før i ettermiddag \Kveld. Men når skulle man kontakte føden? Hvor tette skal riene være? Greit å vite, har vist glemt mye :)
Lykke til! Snart har du baby i armeme dine [emoji4] Tenk litt på hvor langt du er unna sykehus. Du skal klare å sitte i bilen på vei bort også. Det kan gå fort denne gang siden du hadde 5 timer sist.
 
Back
Topp