Modningstråden:)

Men skal man ringe føden om slike ting?

Jeg vet ikke helt? Skader jo ikke ta en telefon, men jeg hadde kanskje venta til jeg evt begynte å få rier (jeg er sånn type som hater å ringe og venter nesten heller til det er for seint altså :oops::rolleyes:).
 
Så lenge det ikke renner blod nedover lårene dine, men kun er utflod altså!
 
Jeg vet ikke helt? Skader jo ikke ta en telefon, men jeg hadde kanskje venta til jeg evt begynte å få rier (jeg er sånn type som hater å ringe og venter nesten heller til det er for seint altså :oops::rolleyes:).

Ja er litt samme type [emoji85]
Venter med å ringe til noe eventuelt skjer jeg :)
 
Da er andre omgang med modningsakupunktur overstått, merka nålene kraftigere denne gangen føler jeg, fikk et par nåler mer enn sist på litt andre plasser (annen jordmor) :happy:
Hun sa jeg hadde hatt god reaksjon på nålene sist da jeg fortalte om de siste dagene, så hun regnet med det kanskje ville skje noe snart! Håper hun har rett :p men som hun også sa, det er ingen som kan forutse akkurat når babyen kommer uansett hvor mange tegn man har :p
 
Var hos legen idag, alt er bare fint med lille. Og hodet er festet,hun sa nå kan du bare føde. Hehe. Ellers har jeg maserier og nedpress,men ikke mere enn det.
 
Ahhh hadde håpet det skulle skje noe i dag, men den gang ei.
Ikke en gang noe murring eller noen kynnere [emoji20]
 
Ikke sikkert du får noe av det. Jeg bare våknet med rier jeg, ingen forvarsel i det hele tatt :)

Er virkelig lov å håpe at det skjer noe lignende for meg da [emoji16]
I dag er jeg skikkelig grumpy og lei [emoji85][emoji85]
Er ikke bare bare og gå på overtid og ikke vite når ting skjer.
 
Har hatt regelmessige rier om nettene de siste dagene, men om dagen har det gått over til uregelmessige. Så det er bare maserier/falske rier fikk jeg beskjed om i dag. I går gikk slimproppen, så kanskje det skjer noe snart. Vekstkontrollen i dag viste en stor og fin gutt, som gjerne kan komme i dag for min del :) Likevel typisk min flaks at han melder sin ankomst under eksamen på torsdag.
 
Har hatt regelmessige rier om nettene de siste dagene, men om dagen har det gått over til uregelmessige. Så det er bare maserier/falske rier fikk jeg beskjed om i dag. I går gikk slimproppen, så kanskje det skjer noe snart. Vekstkontrollen i dag viste en stor og fin gutt, som gjerne kan komme i dag for min del :) Likevel typisk min flaks at han melder sin ankomst under eksamen på torsdag.
Samme her. Stadig rier som forsvinner. Blæ :/
 
Er virkelig lov å håpe at det skjer noe lignende for meg da [emoji16]
I dag er jeg skikkelig grumpy og lei [emoji85][emoji85]
Er ikke bare bare og gå på overtid og ikke vite når ting skjer.
Det er lov å være lei. Men veldig vanlig å gå over. Når har du overtidskontroll?
 
Skal til jordmor på vanlig kontroll i morgen, også blir det overtidskontroll den 5.mai.
Håper og har troen på at noe skjer før det [emoji173]️[emoji7]
Får håpe det [emoji173]
 
Gikk på do, kom en god del slim med blodspor i.. Slimproppen hadde gått ifølge jordmor(når hun undersøkte meg) men hva kommer slimet fra da?
 
Her har jeg hatt kraftigere kynnere nesten hele dagen. Men disse har startet på ryggen og går som en ring på framsiden av nedre del av magen. 1-3 i timen, noe mer når jeg har rørt "mye" på meg. Så da begynner det ihvertfall å skje litt her [emoji846]
 
Var såå optimistisk i går etter akupunkturen og forventa å kjenne masse, men har i grunnen ikke kjent noe. Lite kynnere og murringer :oops:

Føler meg litt "lurt" :hilarious:
 
Back
Topp