Modningstråden:)

En tråd i 'Juni 2017' startet av Bokstavkjeks, 9 Mai 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. DrømmerOm2 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Her har alt plutselig blitt bedre. Fysisk altså... Psykisk er jeg svært hormonell om dagen[emoji85]
    Magen har sunket. Veldig varierende med ingen til lite utflod. Bekkenet er ikke vondt og jeg har kunnet gå lange turer med hunden både i går og i dag. Kramper i bena merker jeg lite til. Og pusten er mye bedre. Kan til og med sove på ryggen.. Håper inderlig at dette betyr at han nærmer seg utgangen.. [emoji28] På en måte så burde jeg vært takknemlig og nytt vært sekund med en kropp som endelig fungerer litt igjen, men vil bare ha han ut nå. Føler jeg har så dårlig kontroll på om han har det bra inni der nå.. Blæ! Hormorner[emoji85]

• Liker Liker x 3
  2. Khalisi Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Herlighet, nå har jeg vært på toalettet og tisset myyye tre ganger den siste halvtimen.
    Er dette vanlig?
    Er 41+5 når vi runder tirsdag.
    Blir satt i gang om to dager om ikke noe annet skjer.

• Liker Liker x 1
  3. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Ja ervisst vanlig å tisse masse før fødsel er i gang :D kanskje det skjer idag eller imorgen? Håper det skjer av seg selv så du slipper å bli satt igang :) <3

• Liker Liker x 1
  4. Khalisi Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Har ikke skjedd noe mer i løpet av natten, så vi får bare se om det skjer noe i løpet av dagen da [emoji85]

• Liker Liker x 1
  5. Nilen Gift med forumet Maiblomstene 2017 Aprilbarna`15 Sommerfuglene 2017

Murrer og murrer...
    Vet ikke om det er best å kjenne mye, men ikke noe som skjer, eller å ikke kjenne noe :rolleyes:

• Liker Liker x 1
  6. Dimsidims Betatt av forumet Marshmallows 2022 Sommerfuglene 2017

- veldig løs mage
    - sterke kynnere
    - menssmerter i nedre del av magen og korsrygg
    - masse masse brun/lyserosa slim

• Liker Liker x 2
  7. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Sjalu! Hehe jeg vil også ha noe form for tegn!

• Liker Liker x 2
  8. Nilen Gift med forumet Maiblomstene 2017 Aprilbarna`15 Sommerfuglene 2017

Ooo! Det MÅ jo være starten :D

• Liker Liker x 2
  9. Dimsidims Betatt av forumet Marshmallows 2022 Sommerfuglene 2017

Åå jeg håper det, men etter to kvelder med regelmessige maserier som ikke tar seg opp i styrke så orker jeg ikke håpe mer... utrolig skuffende å våkne uten noe når en tror ting har startet... [emoji849][emoji57]

• Liker Liker x 1
  10. Khalisi Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Ugggghhh ikke en dritt som skjer her. Nå er jeg egentlig bare klar for å bli satt i gang om noen dager. Har absolutt ikke noen tro lenger på at dette starter av seg selv.
    Frustrert og lei akkurat nå. :-(.
    41+5!!

11. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Æsj :( er det torsdag du blir evt satt igang eller?

12. Khalisi Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Ja skal på sykehuset om morgenen for kontroll, og da kan jeg få satt inn ballong om ikke noe er skjedd. :-/
    Så forbereder meg bare på det egentlig.

13. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Du er god! Har gått lenge du nå. Du er ikke alene, men det er kjedelig å gå så langt over. Håper du får slappet godt av før den store dagen i morgen [emoji8][emoji8]

• Liker Liker x 1
  14. Elisabeth2208 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Har nettopp kommet hjem fra jordmor. Fikk modningsakupunktur også sjekket hun modenhet å tøyde litt. Jeg var moden,livmorhalsen er helt utflatet. Hadde 4 cm åpning å kunne tøyes til 5 cm

• Liker Liker x 6
  15. Elisabeth2208 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Her skjer det ingenting. Hadde noen sammentrekninger i går og i natt. Men,nå er det ingenting,bortsett fra noe slim med litt blod i.

16. Snart_3 Andre møte med forumet

Litt lei nå.... Fra å endelig ha litt energi og fikk tatt litt etterlengtet husvask, til å ligge å sove mesteparten av dagen. Med murring hele tiden i korsryggen som verken øker eller gir seg. Noen kynnere har det vært, men ingenting som øker på :arghh: men har no fått gjort nr 2 3 ganger på 1 time. Men har ingen forhåpning at noe er på gang. Bare lei og sutrete

17. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Hmmm. I dag la jeg merke til at magen har sunket. Den gjorde jo det for lenge siden, og da ble det lettere å puste. Men nå i dag henger den skikkelig, og jeg ser det godt selv. Håper det betyr at noe Skjer!

18. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Spennende! Her har jeg en del kynnere, men kjenner de ikke med mindre jeg har hånda på magen.

19. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Skjer ingenting, så jeg regner med at det blir overtidskontroll snart. Sukk!

Når har du termin?

20. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Når er din termin?:)

Del denne siden