Modningstråden:)

Mye vondt i kveld.. hmmm :rolleyes:
 
Plutselig skikkelig vondt nederst i bekkenet, føles som om det skal gå ut av ledd[emoji15] pluss sånn vond/støl følelse i korsryggen.. kynnere.. håper dette er tegn på at ting skjer snart!
 
Hvor langt er du over når du blir satt igang? 11 dager? Jeg synes det virker så fryktelig lenge over..

Om jeg blir satt i gang på torsdag, så er jeg 12 dager over.
Om ikke du har noen komplikasjoner, så setter de deg ikke i gang før. Vil jo helst gi kroppen mulighet til å fikse opp i det selv. :)
Og ja, det er absolutt langdrygt å gå så lenge over. Men har ikke så mye valg heller [emoji6]
 
Om jeg blir satt i gang på torsdag, så er jeg 12 dager over.
Om ikke du har noen komplikasjoner, så setter de deg ikke i gang før. Vil jo helst gi kroppen mulighet til å fikse opp i det selv. :)
Og ja, det er absolutt langdrygt å gå så lenge over. Men har ikke så mye valg heller [emoji6]

Nei, sant det. Skjønner du er klar nå! Noen som vet om de kan sette i gang fødselen pga stort barn men ikke andre komplikasjoner? Og hva som eventuelt er grensa for det?
 
Nei, sant det. Skjønner du er klar nå! Noen som vet om de kan sette i gang fødselen pga stort barn men ikke andre komplikasjoner? Og hva som eventuelt er grensa for det?

Virket ikke helt som st det var en generell prioritering.
Men det kommer nok sikkert litt an på både din og baby sin størrelse.
Er du pitteliten og nett, og de ser at babyen er kjempestor, så tar de nok hensyn til dette. Men ikke noe jeg vet sikkert :)

Ja er kjempe lei nå, så prøver å smøre meg med all den tålmodigheten jeg har.
Prøver å få samboer med på å ha sex, men frustrerende nok så avviser han meg bare og jeg blir skikkelig irritert [emoji85] Jeg vil jo prøve alle triks i boka. [emoji13] Til og med jordmor anbefalte dette på kontroll i dag.
 
Nei, sant det. Skjønner du er klar nå! Noen som vet om de kan sette i gang fødselen pga stort barn men ikke andre komplikasjoner? Og hva som eventuelt er grensa for det?
Barnet skal nok være veldig stort da. Jeg gikk over sist og fikk en på 4.6. Da satte de ikke i gang.
 
Nei, sant det. Skjønner du er klar nå! Noen som vet om de kan sette i gang fødselen pga stort barn men ikke andre komplikasjoner? Og hva som eventuelt er grensa for det?
Barnet skal nok være veldig stort da. Jeg gikk over sist og fikk en på 4.6. Da satte de ikke i gang.
 
Skikkelig kvalm i dag. [emoji85]
Håper det er et tegn på at noe skjer. Men tør ikke å håpe [emoji13]
 
Takk for svar :) Hvor lenge over gikk du da? Når han var 4,6 ved fødsel. Han jeg har i magen er estimert til 4,6-4,7 ved termin.
De setter nok ikke igang pga "bare" stort barn.
Men jeg ble satt igang med første fordi babyen hadde stort hodet og moren min har en historie med katastrofe ks pga noe galt med bekkenstilling.
Hodet var 39cm og hun veide 4,3 kg, 4 dager over termin.
Det gikk helt fint med oss da, så jeg ligner nok ikke på moren min der :p
 
2 dager til termin.
Har endel ryggsmerter, og vondt i hofter, samt kynnere som er vonde. Er sliten og trøtt, klarer liksom ikke så mye. Prøver meg på noen turer ute for å lufte hodet.. trengs. Ellers gror jeg snart fast i sofaen.. he he .. Er liiiiitt lei av å være gravid nå. (håper det er lov å si)
 
Ja, da gikk vannet mitt i dag tidlig og har hatt videre lekkasje + at slimproppen har gått. Vært på sykehuset for sjekk og alt står bra til med den lille i magen. Siden jeg ikke har noen jevnlige rier enda så fikk jeg dra hjem for og hvile og slappe av og skal tilbake i 17-tiden om det ikke har tatt seg opp med rier til da. Så.. da vil jeg jo tro at babyen i magen melder sin ankomst i løpet av 1-3 døgn? Kanskje? Jeg er førstegangsfødende så det her er veldig spennende :) Håper i grunn det går fort og minst mulig smerter.
Gleder meg til å hilse på tuppa :)


Spennende! :) lykke til. :)
 
Magen har sunket endå mer. Regelmessige kynnere om kveldene, og i dag har eg faktisk energi! Nå har eg tømt og støvsuget skuffer og div. Gulvet er støvsuget. Så no er det bare å vaske gulvet. Er det lov å håpe at det skjer noe snart? 9 dager til termin.

Har og vært å ordet større beite til dyrene.
 
:hilarious:Jeg føler jeg har prøvd alt nå! Gikk 1,6 mil i går :p Vasket gulv + vinduer her om dagen. I dag vasket jeg hele badet + gulvet. Har gått i 1,5 uke med en liten frue i magen som presser sånn nedover at det ikke er godt å spise mat lenger (for da våkner hun). Bekkenløsningen har ikke blitt bedre av at hun har hodet festet (hurra :p). Legen kunne ikke kjenne toppen av hodet hennes på kontroll, så hun ligger hvert fall klar. :p Våkner om nettene, hun lurer meg til å tro jeg må på do, og går inn i tredje eller fjerde uken med slim + vannete utflod. Nå mååå det jo skje noe snart :p #utålmodig :wacky::wideyed::dummy1::hilarious::shy:
 
:hilarious:Jeg føler jeg har prøvd alt nå! Gikk 1,6 mil i går :p Vasket gulv + vinduer her om dagen. I dag vasket jeg hele badet + gulvet. Har gått i 1,5 uke med en liten frue i magen som presser sånn nedover at det ikke er godt å spise mat lenger (for da våkner hun). Bekkenløsningen har ikke blitt bedre av at hun har hodet festet (hurra :p). Legen kunne ikke kjenne toppen av hodet hennes på kontroll, så hun ligger hvert fall klar. :p Våkner om nettene, hun lurer meg til å tro jeg må på do, og går inn i tredje eller fjerde uken med slim + vannete utflod. Nå mååå det jo skje noe snart :p #utålmodig :wacky::wideyed::dummy1::hilarious::shy:

Må ikke slite deg helt ut du nå :)
Men må si jeg beundrer deg for at du klarer å vaske badet!
 
Takk for svar :) Hvor lenge over gikk du da? Når han var 4,6 ved fødsel. Han jeg har i magen er estimert til 4,6-4,7 ved termin.
11 dager over. Jeg tipper det er over 5 kg eller noe som er grensen. Hvis ikke du ytrer et ønske om det, det gjorde ikke jeg. Skiller ikke så mange 100 g per uke i slutten.
 
Back
Topp