Modningsteikn

Jeg hadde ingen. Bare vær obs på at ikke alle får det. Jeg fikk ikke det med de to andre heller og de gikk jeg med termin til :-)

Er ganske likt som sist gang (med første hadde jeg ingenting).

Veldig mye kynnere, økt utflod. Modningsrier hver kveld som kommer i tak i både mage og rygg. Ikke kjempevonde, men nok til at mannen min sender meg et litt bekymret blikk innimellom :hilarious:
Nytt denne gangen er at jeg kan kjenne at det kommer en ri ved at jeg får et trykk hodet like før.

Kynnere som gjør tissen min veldig øm når det står på :p hadde en del menssmurringer for en uke siden, men det har gitt seg.
Tyntflytende utflod med slim av og til.

Nope, ingen her. Men er bare 36+4 så det er vel litt tidlig enda?

Masse kynnere. Særlig dersom jeg er sliten. På dager hvor jeg får nok hvile, slipper jeg..

Hatt litt mer mensmurringer i dag tidlig. Så hadde jeg sex og noen timer senere kom det slim med rosa blodtråder i.
37 uker i morgen [emoji86]

Bittelitt mensmurringer i dag. Bittelitt.

Jepp.. Her skjer det ting, men siden jeg er andre gangs fødende så kan jeg holde på slik lenge fikk jeg beskjed om. Har vert på sykehuset pga rier, har nå ingen livmorhals igjen, har litt åpning.. Men riene er ikke tette, og ikke hele tiden. :happy:

Her er det mange tegn ute og går ser jeg... begynner dere å kjenne på tålmodigheten noen da?

Når kan man regne med modningstegn som førstegangsfødene? starter på uke 37+0 i morgen og er FRYKTELIG utålmodig og håper alt er et tegn på modning. I går og i dag har det vært helt umulig for meg å gå pga vondt i bekken, symfysebeinet og halebeinet. Kjennes som det er forstuet bein overalt der nede :dead:

Når kan man regne med modningstegn som førstegangsfødene? starter på uke 37+0 i morgen og er FRYKTELIG utålmodig og håper alt er et tegn på modning. I går og i dag har det vært helt umulig for meg å gå pga vondt i bekken, symfysebeinet og halebeinet. Kjennes som det er forstuet bein overalt der nede :dead:

Jeg tror jeg har hatt modningstegn en til to uker hvertfall!
Er 36+4 i dag. Så vet jo ikke, men er som alle andre beskriver her:p føler han forsvinner ned i bekken og Symfysen osv. Stikker helt sykt :p

Jeg kjenner meg også "forstuet" i symfysen og bekkenet. :( Er 37+0 nå. Jeg håper jo jeg går gravid i 3-4 uker til, men blir rimelig misforstått om jeg må gå til max overtid altså!

Ja her presser det på. Og har hatt kynnere siden uke 20. Kjennes ut som han prøver og grave seg ut og at vannet kan gå når som helst[emoji27][emoji23] men jeg vet at jeg går med åpning lenge og baby ligger veldig langt ned. Når de skal kjenne om hode er bevegelig kjenner de bare skuldrene[emoji23] det gjorde de på forje og[emoji39] da gikk jeg en uke over termin.

Back
Topp