Sitrus95

Andre møte med forumet
Hei. :) Bare av nysgjerrighet hvilken modningstegn hadde dere før fødsel startet? Og hvor Lenge varte det?
Hadde ingen sist da vannet gikk og jeg blei satt igang. Så er litt moro å høre hva dere hadde. Og om noen gikk over tid? Eller født før termin pg disse tegnene?

Er selv bare i uke 33 så håper jo ikke hun blir født enda:smiley-ashamed004 men kjenner på mensensmerter, masse kynnere, nedpress, støl/stikking i underlivet og løs mage, men trenger jo selvfølgelig ikke være noe tegn på modning. Føler jeg vagger som en gås til tider haha.

Fødte ca en uke etter termin og gikk hele tiden og prøvde å kjenne etter noe tegn til fødsel uten å finne det. Jeg var ikke utålmodig, men ble litt frustrert når "alle" rundt meg mente at jeg måtte kjenne noe murringer eller noe:hilarious:
Første tegnet jeg fikk var blødning på dag fem etter termin, var inne til sjekk og da sa jordmor at jeg også hadde kynnere. Kjente ikke noe til dem annet enn at magen var hard når jordmor sa fra for hver kynner:hilarious:
Gikk ca ett døgn fra blødning startet til riene startet, og så 3-4 timer før vannet gikk og jeg var i aktiv fødsel

Ikke noe merkbar modning før vannet gikk spontant på morgenen 4 dager før termin, og barnet var ute under litt under 6 t. seinere.

Back
Topp