Modningstegn?

Frumammaliv

Betatt av forumet
34+1 i dag og har merket store forandringer i kroppen. Dette er mitt tredje svangerskap, kanskje verdt å merke seg. Men de har alle vært forskjellig sånn sett :)

Det har begynt å gjøre så himla vondt nedentil.. sånn du vet de smertene under fødsel når du føler at babyen sklir lenger ned? De skarpe vonde ekle smertene der :-p ikke like gale som fødsel såklart, men kan absolutt sammenlignes.. får blodsmak i munnen når de kommer.
Har selvfølgelig masse kynnere og til tider murringer, men de her andre er nye.
Lov å håpe det kanskje skjer ting?

Flere som forresten og får akutt diaré når det kommer tak i ryggen og murringer?

Eg er 5 gangs fødende, har hat modningstegn lenge, murrer i ryggen slimproppen som går litt og litt ( de andre 4 har slimproppen kommet på ein gang) masse kynnere og nedpress. Stikker i dåsa gjevnt hele dagen. Verker ekstra mye i bekkenet, lite mat lyst, løs mage opp til 3 ganger om dagen ( ikkje helt diaré, men løst) 35+1 i dag. Skal på kontroll på sykehuset i morgen å håper på nyheter om at eg bare kan føde nå. Slitsomt å gå slik så lenge som eg ht gjort.

Eg er 5 gangs fødende, har hat modningstegn lenge, murrer i ryggen slimproppen som går litt og litt ( de andre 4 har slimproppen kommet på ein gang) masse kynnere og nedpress. Stikker i dåsa gjevnt hele dagen. Verker ekstra mye i bekkenet, lite mat lyst, løs mage opp til 3 ganger om dagen ( ikkje helt diaré, men løst) 35+1 i dag. Skal på kontroll på sykehuset i morgen å håper på nyheter om at eg bare kan føde nå. Slitsomt å gå slik så lenge som eg ht gjort.

Hvordan gjør du det når du har fått time på sykehuset?
Jeg er alltid så rolig :-p tenker sånn at alt er normalt uansett hvordan det er. Vondt skal man jo ha det? :-p
Slimproppen vet jeg ikke? Det kommer jo himla mye slim både tykt og tynt men alt er helt hvitt, ikke noe blod i.
Må alltid gå med truseinnlegg. Blir synlig våt gjennom bukser og mellom beina om jeg går uten truse litt..
løs mage har jeg hatt i 3 uker nesten. Skikkelig diaré da.. Hei hemoroider!

Jeg er veldig giret på å få han her ut! Kanskje ikke akkuratt må i uke 35, men absolutt før tiden!!

Får du kanskje tilbud om å bli satt i gang?
Tenker terskelen sikkert er høyere når det er høysesong for fødende..

Er 36+3 og har både sterke kynnere, maserier og nedpress av og på. Er andregangs. Løs i magen er jeg av og på da jeg har IBS. Tror en merker litt bedre modningstegn andre og tredje og fjerde gangen siden en har gått gjennom d før og kjenner det igjen, pluss kroppen har vært gjennom d før.

Jeg er 37+0 i dag,2.gangs fødende, har hatt økende mensmurringer i korsryggen siste ukene og mye utflod siste uka. Lurer litt på om det er slimproppen som går gradvis. Kynnerne øker i styrke og hyppighet, og har masse nedpress hvor det stikker godt der nede. På kontroll forrige uke trodde ikke jordmor at jeg kom til å gå til termin. Men håper han holder seg i ro litt til, er ikke klar for noen fødsel enda :facepalm:

Hvordan gjør du det når du har fått time på sykehuset?
Jeg er alltid så rolig :p tenker sånn at alt er normalt uansett hvordan det er. Vondt skal man jo ha det? :p
Slimproppen vet jeg ikke? Det kommer jo himla mye slim både tykt og tynt men alt er helt hvitt, ikke noe blod i.
Må alltid gå med truseinnlegg. Blir synlig våt gjennom bukser og mellom beina om jeg går uten truse litt..
løs mage har jeg hatt i 3 uker nesten. Skikkelig diaré da.. Hei hemoroider!

Jeg er veldig giret på å få han her ut! Kanskje ikke akkuratt må i uke 35, men absolutt før tiden!!

Får du kanskje tilbud om å bli satt i gang?
Tenker terskelen sikkert er høyere når det er høysesong for fødende..
Eg blir nokk ikkje satt igang den første uken samme hvor vondt og nedbrutt eg er. De er veldig stenge på det og hvartfall nå i høysesong som du skriver. Eg skal i hovudsak på vekst og leie kontroll men skal ta det opp med dem hvor sliten eg er av å gå med alle disse smertene dag inn og ut. Kynnere fra H*** som aldri går over til rie eg hadde faktisk aldri trodd eg skulle nå sv uke 35 ikkje legene hellet tror eg ( fødte i uke 32 sist )

Jeg er femtegangsfødende 37+3 nå, og har hatt masse maserier og kynnere i noen uker nå uten at det har ført til fødsel enda (><) Ble strippet ganske voldsomt av jordmor på kontroll i går for å prøve å ‘få meg over kneika’, men ikke ført til fødsel enda gitt.. Slimproppen har begynt å gå, men den har gått lenge før fødsel for meg før, så er ikke akkurat et sikkert tegn:rolleyes:

Jm har henvist meg til igangsettelse før termindato pga tidligere styrtfødsler, lite fostervann og avflatet vekst på sf-mål, så venter i spenning på tilbakemelding :nailbiting:

Back
Topp