Modningstegn

En tråd i 'Nettmøter med jordmor Katrine fra Libero' startet av Nuttelutte, 19 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Nuttelutte Betatt av forumet Julibarna 2019

i morgen torsdag er jeg i uke 38. Jeg har løs mage, kvalme, trøttheten er tilbake, sterke menssmerter, bekkenløsning herfra til månen (værst på ene siden av benet, har problemer med å gå skikkelig), hyppige kynnere osv osv.. Jeg er så sinnsykt lei og ber til høyere makter om at han kommer snart.. Har begynt å få dødsangst, ikke for meg, men for baby. Har flere bekjente som har mistet rett før termin og etter jeg hadde en senabort grunnet hjertefeil i uke 18 så sliter jeg litt dette svangerskapet. Er det noe å gjøre med så sent? Har ikke tatt det opp med noen, Skal på volvat i morgen for å se om det er noe åpning da jeg gladelig betaler de lappene det koster for å se at alt er bra med ul så lurte på om det går an å ta det med han siden han har tilknytning til kvinneklinikken i Bergen.
    Jeg vil ikke gå over termin..

2. Jordmor Katrine Forelsket i forumet

Hei!
    Jeg ser du la inn spørsmål til sist forum som ble avvlyst. Jeg beklager at jeg da ikke fikk svart deg. Jeg håper alt gikk fint med fødsel.

Del denne siden