Hvordan er slimproppen?Altfor myeav og på med rier, slimproppen har gått og 2-3 cm åpning alt, vonde stikninger og veldig trøtt Legen tvilte jeg gikk mer en 14 dager til.
Uke 36+2 men vi får nå se![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er slimproppen?Altfor myeav og på med rier, slimproppen har gått og 2-3 cm åpning alt, vonde stikninger og veldig trøtt Legen tvilte jeg gikk mer en 14 dager til.
Uke 36+2 men vi får nå se![]()
Det samme har jeg gjort. Tror han har tenkt å høre på meg også.
Eneste problemet er at jeg er drittlei og begynner å revurdere at han kan komme nå om han vil.
Sign...Kynnere, nedpress og murringer i ryggen. Uke 36 i dag, så det tar jo sin tid denne modningenforstår egentlig ikke vitsen med at kroppen modnes når det blir ks uansett, men det vet jo ikke kroppen
![]()
Jeg såg ikkje noe tegn til slimproppen ved de andre fødslene.. mens i går tror eg min gikk.. var bare blankt slim på papiret... og litt gult i noen plasser... googlet det, og såg på bilder.. der ser eg og at den kan løse seg opp over lengre tid. da merker man det ikkje så godt.. man kan tro det bare er litt utflod som kommer... mens noen sier at man ser det tydlig når den kommer. så er det veldig forskjelligHvordan er slimproppen?
Kan være forskjellig men hos meg (Sorry nasty detaljer) mye blank tykk slim og så mye gult med gule tykke klomper med litt blod... skikkelig snørr egentligHvordan er slimproppen?
DittoKan være forskjellig men hos meg (Sorry nasty detaljer) mye blank tykk slim og så mye gult med gule tykke klomper med litt blod... skikkelig snørr egentlig
Samme her, hun må holde seg inne ihvertfall til 1.1 hahahahIngen heldigvisJeg har gitt han streng beskjed om å holde seg inne til neste år hehe..
Samme her, hun må holde seg inne ihvertfall til 1.1 hahahah
Haha! Herregud det har jeg ikke lagt merke til! Skal ordne det med enganghaha duuuu kunne du byttet tittelen på denne posten? Posten er superfin, men synes det er så brutalt å snakke om mordningstegn nå vi snakker om våre søte små![]()
Ser vi har planer om å føde samtidig [emoji23]1.1 kl 2:14 hadde passet meg fint. Da er vi i riktig år og han slipper å bli nyttårsbarn hehe..
Mye mere liv i magen, sterkere kynnere, dårlig mage (mageknip, bløtere avføring, oftere toalettbesøk) og mensmurringer som nesten er hele tiden... usikker på om dette er modning eller hva det er, men hadde håpt den lille ble inne til etter 1. Januarom slimproppen har gått eller ikke vet jeg ikke, men har hatt en del ekstra utflod også..sorry details
35+0
Vi får satse på lydige babyerSer vi har planer om å føde samtidig [emoji23]
Tenk hvor mange barn som hadde blitt født 1 januar om foreldrene hadde fått det som di ville [emoji23]