modningstegn

Novemberbarn14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Septemberlykke 2021
Noen som har merket noe til modningstegn enda?
Har våknet de to siste nettene med veldig løs mage. Og får kynnere av hver minste bevegelse.
Forrige fødsel startet med løs mage om natten, så blei litt stresset når jeg våknet midt på natten denne gang :p

Nei, merket ikke noe sist heller. Har kynnere ved aktivitet da, men det har jeg hatt lenge.

Jeg har hatt kynnere/nedpress veldig lenge, så ser ikke på det som noe tegn. Siden i går har jeg hatt litt mens murringer, men har ikke følelsen av at noe er på gang. Venter tolmodig, er jo bare 35+0 i dag, så mini har nok fortsatt god tid

Kynnere, nedpress og murringer i ryggen. Uke 36 i dag, så det tar jo sin tid denne modningen :p forstår egentlig ikke vitsen med at kroppen modnes når det blir ks uansett, men det vet jo ikke kroppen ;)

Kjent nedpress noen ganger, ellers har jeg ikke noe direkte modningstegn. føler jeg av og til løper konstant på do.. det var liksom eneste tegnet sist på at det nærmet seg. men sist var det så ille at jeg måtte gå med bind av frykt for å tisse på meg. slik hadde jeg det i 3-4 dager sist. er ikke der enda heldigvis. ellers har jeg jo noen uker igjen :) fødte 39+0 sist og ikke kommet kommet til uke 34 enda. Så ved mindre noe akutt skjer så tror jeg at baby venter noen uker til

Kynnere har eg hatt en del av siste ukene, men kjenner at nå er det mer nedpress og vondt i symfyseområdet. jeg har også til tider kynnere som er såpss kraftige at eg blir kvalm og uggen, og mensmurringer.
Kroppen modnes, men det kan vel holde på noen uker før det blir noe mer :) er 35+3 i dag.

Sist hadde eg ingen symptomer før jeg ble igsngsatt med svangerskapsforgiftning 12 dager før termin. så eg har ingenting å sammenligne med. den gang hadde eg ikke forvarsel engang før vannet gikk og pressriene startet :/

Tja har hatt endel kynnere som har vært vannvittig smertefulle. Dvs det føles rett og slett som magen skal rivne fra navelen og ned. Resten av magen er jo også hard men smerten er på nedre del. Ikke noe voldsom nedpress eller slikt, men er en utrolig skarp smerte som gjør det umulig å gjøre noe eller rette seg ut.
Føles dog ikke ut som ekte rier så for alt jeg vet er det kasnkje bare noen nerver som blir skvist eller noe slikt

Har menssmerter daglig som begynte for ett par uker siden, er i uke 35 nå. Men vet ikke om det er ett tegn heller siden jeg er førstegangs :p

Hva er typiske modningstegn?

Hatt masse modningstegn siden uke 33. Er 37+1 i dag og i går, i natt og i dag har det vært veldig rolig :) så får se da :p

Lurer også på hva typiske modningstegn er ;)
Har til nå bare kynnere i ny og ne (men det har jeg hatt siden midten av svangerskapet), og noe nedpress når jeg står og går.

Magen har sunket:D har ikke festa seg da, men sank aldri skikkelig med første og jeg har bært det høyt denne gang så superglad for alt så kan vær et tegn:p det skjedde etter sex, så jeg tror det har hjulpet til :p

Har hatt nedpress og vondere kynnere de siste dagene :) Var hos jordmor fredag og fikk bekreftet at lille har festet seg, så er jo ikke rart at det trykker og styrer på nedi der :p 36+2 i dag, fødte i uke 39 sist uten noen spesielle tegn på forhånd :)

Altfor mye☺️av og på med rier, slimproppen har gått og 2-3 cm åpning alt, vonde stikninger og veldig trøtt Legen tvilte jeg gikk mer en 14 dager til.
Uke 36+2 men vi får nå se☺️

Last edited:
Altfor mye☺️av og på med rier, slimproppen har gått og 2-3 cm åpning alt, vonde stikninger og veldig trøtt Legen tvilte jeg gikk mer en 14 dager til Uke 36+2 men vi får nå se☺️
Oi, så utrolig spennende!!! Her har jeg ikke sett noe som helst til noen slimpropp

Vonde kynnere, nedpress og murringer i rygg, mye tykk utflod med litt hint av orange i fargen, så lurer på om deler av slimproppen er begynt å gå, begynte slik sist, men pågikk lenge før fødsel så satser på at ho ikke kommer før tidligst 26 desember :)

Ingen heldigvis :D Jeg har gitt han streng beskjed om å holde seg inne til neste år hehe..

Det samme har jeg gjort. Tror han har tenkt å høre på meg også.

Eneste problemet er at jeg er drittlei og begynner å revurdere at han kan komme nå om han vil.

Det samme har jeg gjort. Tror han har tenkt å høre på meg også.

Eneste problemet er at jeg er drittlei og begynner å revurdere at han kan komme nå om han vil.
Haha signerer denne! Jeg har hele tiden sagt at så lenge han er der til 1 januar så er jeg fornøyd.... men nå tenker jeg at om han vil komme tidligere så er det også ok :P

Back
Topp