Modningstegn

Rossinbolla

Elsker forumet
Når merket dere dem?
Hvordan føltes det?

Jeg er i uke 37+1, men har ikke merket noe som helst. Babyen ligger med hodet ned, men magen har ikke sunket engang. Ikke har jeg merket noe av den berømte slimproppen heller.
Syns det snart kan skje noe :)

Jeg er nå 39 uker og har masse kynnere og nedpress. Er tredjegags, har litt over 2 cm åpning, myk og moden, men skjer ingen ting av den grunn. Også blitt strippet mange ganger uten hell. Så modningstegn trenger ikke ha noe å si!! Er det første er det ikke sikkert du merket så mye heller før det er i gang:)

Venter nr 3 4. August:)

Jeg er andregangs, 37+4, og har ikke spesielt mange modningstegn jeg heller. Det eneste jeg merker er at ungen er godt nede i bekkenet, siden det stikker skikkelig til nedi der innimellom. Nedpress har jeg ikke noe særlig av, men masse kynnere! Har hatt kynnere siden mai da :P Ingen slimpropp, ikke noe blod, ikke noe mensmurringer... Gikk 10 dager over sist, mulig jeg må forberede meg på å gå over denne gangen også?

Er 37+3 andregangs, og det eneste er kynnerne jeg merker noe til, mn de har vært jevne hele graviditeten.. ;) m første kjente jeg ingenting før showet var igang ;)

er andregangs , merket overhode ingenting med første før jeg ble satt igang.. nå har jeg kanskje en anelse mer kynnere, men verken nedsunket eller nedpress.. Litt stikking når jeg gjør mye i høyfart men det er alt... Så trenger ikke merke noe som helst egentilg.

Er 37+3 andregangs, og det eneste er kynnerne jeg merker noe til, mn de har vært jevne hele graviditeten.. ;) m første kjente jeg ingenting før showet var igang ;)
Kynnere merker jeg også, men syns jeg har mindre nå enn før i svangerskapet. Men når sank magen din med første da? Jeg bare antar at det må skje før fødselen er i gang..? :)

Kynnere merker jeg også, men syns jeg har mindre nå enn før i svangerskapet. Men når sank magen din med første da? Jeg bare antar at det må skje før fødselen er i gang..? :)
Hmm magen sank litt i uke 37 kansje? Husker ikke helt.. Hadde flere runder med omgangsyke på slutten, så var sliten og la lite merke til magen på slutten da.. Den har ikke sunket enda nå ihvertfall ;) mn h*n ligger med hodet ned kjenner jeg, for rumpa svinger seg ofte rundt oppe mot ribbeina mine ; P

Er 3 gangs å merker MYE. Nedpress, stikkninger, hyppige kynnere og magen har sunket.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Hmm magen sank litt i uke 37 kansje? Husker ikke helt.. Hadde flere runder med omgangsyke på slutten, så var sliten og la lite merke til magen på slutten da.. Den har ikke sunket enda nå ihvertfall ;) mn h*n ligger med hodet ned kjenner jeg, for rumpa svinger seg ofte rundt oppe mot ribbeina mine ; P
Okei :) Jeg håper det synker her snart. Klart alt er individuelt, men hører det kan ta mange uker etter at magen synker. Jeg har ikke så lyst til å gå lenge over termin - vil ha lillegutt nåå :) Han ligger ned rumpa opp på venstre side, og er ivrig på å strekke seg tror jeg. Det buler ut på høyresiden veldig ofte!

Magen sank veldig og bekkenløsningen ble værre.. Og det kjentes ut som hodet var på vei ut :p gikk ca en uke med dette , så kom lille gutt :)

Magen har synki, bekkenløsninga er et sant hel....., masse kraftige kynnere, mye mensmurring, mer hoven i hufsa, og masse stikninger i hufsa :D så nå venter jeg bare på at prinsessa skal komme ;)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Er 3 gang. bekkenløsningen er blitt egentelig litt bedre :-) men kraftige kynnere og mye stikking til jeg føler ...ohhh nå begynner det, men det gi seg etter på. magen føles som om den er lørene mine nå ....hihihi.. håper at ting skjer snart. Har en uke igjen :-)

Men magen trenger ikke synke før du er i fødsel heller altså:) nå er du straks i mål uansett:) du er jo innenfor termin, heldige:D

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Back
Topp