Modningstegn

Linnkri

Betatt av forumet
Hvordan er det med modningstegn hos dere?

Jeg har gått med kynnere/maserier og diare store deler av påsken..  I perioder har det riene vært særdeles tette og jevne, men så har det roet seg helt ned igjen... Reiste ned fra fjellet 3 dager før, turte ikke være der lenger mtp evt. fødsel. Dessuten oppfører kroppen seg som en svamp, jeg må bare innrømme at det er endel ting ved graviditet som jeg IKKE er glad i... SUKK!! Har sikkert lagt på meg 5 kg med vann den siste uken, skal ha en date med badevekten imorgen tidlig..

Dette ble sytete, godt det ikke er mange ukene igjen! Hvordan er det med dere?

:)

jeg har fått en del murringer, og det skal jo være et modningstegn *håpehåpe*  ellers så skal hun visstnok ligge litt nede, men ikke helt festet enda. 

kynnere har jeg vært myyye plaget av i flere mndr så tar ikke de som modningstegn hos meg i hvertfall. 

Tror ikke jeg har fått noen modningstegn enda nei....
Kynnere har jeg hatt leeeeenge no,men syns magen har sønke litt de siste dagene:)
Her ligg han med hode nede,men ikke festet her heller:)

Drømte at jeg fødte i natt da da....kanskje det er et modningstegn på at noe skjer snart:) hihihi....

Er nok litt for tidlig for min del (desverre!!).. Har fortsatt igjen 5-6 uker, men har allerede vært utålmodig en god stund! Sist merket jeg ikke så mye til at kroppen gjorde seg klar, men jeg fikk masse energi på slutten og følte meg egentlig bedre enn på lenge. Håper dette gjentar seg:)

Ingen tegn hos meg heller, men så er jeg ikke så langt på vei heller, så det er nok like bra.
Men akk som jeg gleder meg til å være ferdig med å være gravid! 
Hadde ingen tegn på noe som helst sist heller, før dagen det hele startet, da fikk jeg samme følelse som om jeg skulle ha mensen den dagen, på kvelden startet riene og dagen etter var han ute. Første gangen ble jeg satt i gang.

Det eneste jeg kan si er annerledes nå, er mer murringer og noen tak jeg får i ryggen mer eller mindre 1 gang om dagen. Ikke så vonde at jeg må puste gjennom men ubehagelige den korte stunden de står på.

Nei, har ikke merket noe. Hyppige og kraftige kynnere har jeg hatt i flere måneder. Merket ikke noe spesielt i forkant av mine to første fødsler heller. Det begynte bare plutselig :-)

Ingen spesielle tegn, bortsett fra at magen ser ut til å snart sprenge dersom det ikke snart kommer ut 3-4 kg med baby:)

Jeg har veldig mye kynnere om dagen. De kommer stadig vekk, selv når jeg ikke gjør noe.
Er bare litt over 33 uker nå.

Jeg har vært plaget med kynnere så og si heeele svangerskapet, så det tar jeg ikke som noe modningstegn!
Men den siste uken har jeg hatt masse nedpress og i går og i dag har de vært så vonde at jeg enten har måttet sette med ned, stoppet opp eller faktisk skreket til et par ganger :P

Jeg er dødslei nå! Så for min del kan dette godt være et modningstegn, selv om det egentlig er litt tidlig! Men jeg har null energi!! Jeg er sulten heeele tiden og får ikke sove pga av kynnere, nedpress og en sinnsykt aktiv baby! Stakkar datra mi på 15 mnd, hun vet vel ikke hva det vil si å ha ei mor lengre hun..

Back
Topp