Modningsrier?

Junibaby2020

Blir kjent med forumet
*Aprilbaby 2018*
Hei:)
Jeg er førstegangsfødende, og er idag 35+5:) har idag hatt skikkelig vondt i lårene(kjennes ut som en hard treningsøkt) og menssmerter. Menssmertene går ifra lysken og helt ned til fotbladet..kjennes nesten ut som voksesmerter noen av dere som kjenner igjen det som modningsrier? Eller er det kynnere? Prøver å slappe av, men det gir seg liksom ikke helt..har lagt meg ned nå, med føttene høyt, i håp om at det skal roe seg ned:p
 
Jeg opplever det samme av og til, og noen ganger ganske kraftig. er også førstegangs i uke 35 så jeg lurer også på hva det kan være:happy:
 
Høres ikke ut som kynnere nei, det der med menssmerter og nedover i lårene var veldig kjent fra sist gang. Men har ingen fasit altså!
 
Jeg har også kjent på de smertene som du beskriver, ikke lenger ned enn til knærne da. Tolker det ikke som kynnere, men vet ikke hva det er. Har hatt det ca 1 ukes tid, er 37 uker nå. Kjenner det heller ikke igjen fra forrige gang
 
Hvis det er kynnere eller modningsrier blir også magen veldig hard, og strutter litt ekstra :wtf: ikke alltid så behagelig.. men det du kjenner kan godt hende har med modning å gjøre. Var på kontroll hos jordmor i dag og hun sa at de fleste som var inne hos henne hadde en del modningstegn ca 1 mnd før babyen kommer, for så å stoppe opp. Jeg hadde en dag med maserier på fredag som var, så da får jeg se hvor lenge jeg har igjen :rolleyes:
 
Magen min har vært konstant hard i dag, mye smerter i korsryggen og stråling ned i lårene. Gir seg ikke når jeg sitter/tar det med ro heller. Modningsrier er noe drit. Blir helt utmattet av det. Sov 2 t og 30 min på dagen i dag og er fortsatt ikke helt uthvilt pga disse smertene. 36+1 i dag.
 
Tusen takk for svar alle sammen smertene har gitt seg litt igjen, men kjenner det murrer litt. Håper tiden fremover kan gå litt fortere
 
Back
Topp