Modningsrier?

Mt91

Flørter med forumet
I natt våknet jeg av svært ubehageligheter og smerte som gjorde at jeg ikke fikk til å sovne igjen.. Kjennes ut som murringer/super ømhet rundt livmorhalsen/nederste del av livmor. Går jeg på do kjennes det nesten ut som at den er på vei ut ( dn er ikke det altså!)
Jeg er 30+2 og har kjent dette siden i natt.. Noen andre som har hatt det slikt?

Kynnere har jeg hatt veldig lenge, så de er jo der enda sammen med de "nye" smertene/ubehagelighetene som startet i natt..

Kan det være urinveisinfeksjon? Har samme type smerter/symptomer og har fått påvist uvi.

Det tror jeg ikke, har ikke vondt eller noe slikt når jeg tisser.. Nesten sånn at jeg kjenner at det er nedersre del av livmora :b litt vanskelig å forklare hehe!

Jeg vet ikke hva det kan være, men vil bare minne på at urinveisinfeksjon ikke nødvendigvis gir samme symptomer som vanlig når man er gravid.
Håper du finner ut av det :)

Sniker fra juni... jeg har sånne smerter hatt det mye nå siden 6 mars. Er i dag 28+6. Vært lagt inn på sykehuset siden 6 mars. Måtte stoppe fødsel. Så nå er jeg til observasjon. De smertene du beskriver minner meg om slik jeg nå har hatt det. Var værst den dagen jeg ble lagt inn også igjen nå i natt. Og nå gjør det veldig vondt også ned i bekkenet. Det de sier her er at det mest sannsynlig er mormunn som modnes.

Jeg ville fått det undersøkt!

Sniker fra juni... jeg har sånne smerter hatt det mye nå siden 6 mars. Er i dag 28+6. Vært lagt inn på sykehuset siden 6 mars. Måtte stoppe fødsel. Så nå er jeg til observasjon. De smertene du beskriver minner meg om slik jeg nå har hatt det. Var værst den dagen jeg ble lagt inn også igjen nå i natt. Og nå gjør det veldig vondt også ned i bekkenet. Det de sier her er at det mest sannsynlig er mormunn som modnes.

Oii, det hørtes ikke noe særlig ut! Har valgt å avvente da jeg kjenner meget godt med liv og at smertene har avtatt litt. Men jeg ringer føden og ber om sjekk dersom det blir likedan i natt.. Blir godt fulgt opp ellers med tanke på risiko for sv.forgiftning, så får evt ta det opp neste uke på trykk-kontrollen hos legen.. Håper det går bra med deg da! :-)

Oii, det hørtes ikke noe særlig ut! Har valgt å avvente da jeg kjenner meget godt med liv og at smertene har avtatt litt. Men jeg ringer føden og ber om sjekk dersom det blir likedan i natt.. Blir godt fulgt opp ellers med tanke på risiko for sv.forgiftning, så får evt ta det opp neste uke på trykk-kontrollen hos legen.. Håper det går bra med deg da! :-)

Går bra her, kjent masse liv hele veien selv om fødselen prøvde seg så det trenger ikke ha så mye å si på det området i allefall. Du får oppdatere om det fortsetter og ikke nøl ned å ringe føden om du blir usikker på ting. Håper kontroll går fint da :) og at du ikke får svangerskapsforgiftning. Jeg hadde ekstra kontroll for slikt med sønnen pga mye tegn tol det, men var aldri det :) men han kom uke 34+6 ;)

Håper du slipper for mye smerter nå da :)

Det tror jeg ikke, har ikke vondt eller noe slikt når jeg tisser.. Nesten sånn at jeg kjenner at det er nedersre del av livmora :b litt vanskelig å forklare hehe!
Skjønner:) merkelige var at jeg hadde heller ingen av de vanlige symptomene på uvi, men heller sånn som du sier. Hadde bare masse vonde kynnere og brennende smerte nederst i livmoren, så måtte etterhvert inn på på føden og fikk da bekreftet uvi. De sa at hvis man går lenge med det ubehandlet, så kan det framprovosere rier :/ Håper du finner ut av hva det er iallefall:)

hjeelp, i dag kom den smerten/ubehaget tilbake.. Men da etter jeg hadde vært på do og gjort nr 2 og presset litt (beklager detaljer). Samme murringer og smerter som sist gang, men ga seg etter hvert.

Er i Oslo i et par dager og ønsker på en måte å vente så jeg slipper annet sykehus enn det jeg er vant til. Men blir litt usikker da jeg nesten ikke tørr å gå på do igjen før jeg kommer hjem :b

Uansett om jeg hadde vært ett annet sted ville jeg ringt for en sjekk. Iallefall når dette er noe som tydeligvis er vondt. Det er jo bare en sjekk. Men du kjenner på det selv :)

Back
Topp