Modningsrier...!?

fjær

Oktober 2013
Kl. litt over 23 i går kveld starta det med samnentrekninger!! Og etterhvert tok jeg tiden på de.. Ca hvert 10min og varte i ca 45 sek! Tak som startet nede i symfysen og gikk oppover i hele magen og ned mellom beina! Litt vonde men ok. Holdt på til kl4-5. Da syntes jeg de dabba litt av.. :/ sovna etterhvert og våknet sliten i 7 tiden uten samnentrekninger Hadde trua på fødsel i dag en liten stund da men. Det blir nok oktober nå om det ikke setter i gang veldig snart!! jeg ringte på føden og snakka med jordmor.. Disse modningsriene kan jo komme og gå..

Andre med erfaring som vil dele med meg?!
Så nå blir det hvile, sove og spise!
Stått opp nå og rydda litt, kjente noen av de samme smertene! Håper det tar seg opp! Vil ha lilletulla ut nå!! :) Tvi tvi!! :p

Hehe, er litt dilemma. :) Hadde nok tatt det rolig om jeg var deg! ;) Det var slitsomt med fødsel... :)

Masse lykke til når ting er i gang på ordentlig!! Jeg ville slappet av om jeg var deg, maserier blir man bare sliten av ;)

Masse lykke til når ting er i gang på ordentlig!! Jeg ville slappet av om jeg var deg, maserier blir man bare sliten av ;)
Takk for det! :) jeg har vært hjemme og slappa av i hele dag. En del kynnere.. Spent på om maseriene kommer nå.. Kjenner noe i gjære! :p

Ikke noe skjedde i natt!! :p litt furt!! Hehe.
September er ferdig, vi flyttes over til oktober :p

Kjenner til det du beskriver her.. Jeg gikk sånn i en uke med 4 cm åpning. Til slutt reiste jeg på føden og ba dem gjøre noe, for nå var det virkelig nok for min del. Man blir utmattet av slike av og på modningsrier..

Kjenner til det du beskriver her.. Jeg gikk sånn i en uke med 4 cm åpning. Til slutt reiste jeg på føden og ba dem gjøre noe, for nå var det virkelig nok for min del. Man blir utmattet av slike av og på modningsrier..
Jeg har bare hatt det den ene natten ennå... Men skjønner deg godt at du reiste til føden da!! :) de er jo slitsomme de riene der og..

Back
Topp