Modningsrier....,

Cien

Andre møte med forumet
Flere som sliter med dem??? Sliten, lei og kjei ;)

Da er vi to!! :( har små tak i ryggen, men d vare bare 2 timer å er d helt døtt..

Driver hele tiden her, spes på natta... Blir så usikker på om noe er i gang eller ikke her nå... Vondt i ryggen!!!! :)

Er også veldig usikker på om noe er i gang... Har holdt på med rimelig regelmessige kynnere (hvertfall det jeg har tenkt at det har vært, men begynner å bli litt i tvil) siden kvart over åtte fredag kveld... Har hele tiden tenkt at de sikkert gir seg snart, men det har det ikke gjort foreløpig. Har egentlig 4 uker igjen til termin... Hmmm...

Gått sånn i flere uker jeg :/ men "bare" 12 dager til termin nå.... I går og i natt var de regelmessige, men siden de gir seg regner jeg med det bare er modning... Huff men hvor lenge skal man gå slik a? Leser meg jo grønn på nettet om alt hehe, ikke bra ikke bra.... Legen i morgen så får høre med han ;)

samma her:( nå er det 3 uker igjenn til termin!! trudde liksom noe var i gjære, men ser jo at man kan ha rier lenge og flereganger, før det faktisk er ordentlig Action....
Merker jeg bi litt grinette....

hue ligger ned og vært festet i 3 uker nå, rier i 2 omganger, litt av slimproppen kom for en uke siden, og magen har sonket...  buhu... kan det ikke skje noe!! går vel te tia....
tilegg har eg hatt gode og masse kynner hele veien....

skrev litt mye, men bi jo sprø av sånt!! måtte bare blåse ut litt:D hehe....

Sprø er bare fornavnet!!! Hihi, tok tiden i natt og da var det ca 2 min rie og 3 min av, i ca 2 timer....så var det slutt!!!! Gaaaal.no

Aaaa... så surt!!
glad vi er flere vertfall... leser alle som bare omtrent nyser ut ungen på første rie:P hehe:D
får håpe du ikke trenger å gå mange dager føre det virkelig setter i gang;)
noen påstår at man kanskje får en lettere fødsel når det først skjer, siden muskeln har trena seg:P kem veit!! de sier så mye rart:D

Sniker litt fra juli her! Fikk modningsrier i går kveld, har hatt det i natt og i dag også. Håper noe begynner å skje snart!

I dag har jeg ikke merket noen ting.... Masse energi da, fått vasket bak, under og over sofaen?? pusset vinduer og byttet gardiner, ler... I går gikk jeg ned i kjelleren med klær en tur og var utslitt... Rart ?? håper snart det skjer noe i alle fall, blir kjei av å ikke sove... Godt å høre vi er fler, blir spennende fremover :) :)

Uff, 2 uker til termin og kjenner INGENTING...ville heller hatt en haug med modningsrier/maserier enn å gå rundt og føle at fødselen er laaaangt unna=/
Sist gang gikk jeg 10 dager over uten en eneste kynner, rie eller noe, så nå har jeg begynt hos akupunktør og satt nåler for å starte modning. Håper jeg kjenner noe snart=)

Ikke tenkt på... vell så ille å ikke ha noen tegn! Utolmodig på slutten er man kansje uansett!!

Her var det ikke bare modningsrier gitt! :-)) Lille Oliver ble født 23/7, fire uker før termin <3 >

Hei!

Er 37+6 og kjenner ingenting heller...tvilling 1 ligger fortsatt i seteleie og bare koser seg mens tvilling 2 driver og turner og snur seg rundt og er utålmodig..hehe...er i kjempefin form, men føler meg litt utålmodig nå. Ny kontroll imorgen for å se om det er no modning...kan hende jeg blir igangsatt om det ikke skjer noe snart. Jentene runder 3000 gram snart så det er fin vekt på dem. Får vel bare ruge litt og tenke at det ikke er lenge igjen uansett. Lykke til alle sammen, håper vi får noen fine fødsler!! 

Kira1106 skrev:
Her var det ikke bare modningsrier gitt! :-)) Lille Oliver ble født 23/7, fire uker før termin <3 >

wow så gøy!! gratulerer:))

Åååh... Gratulerer så mye :):) håper virkelig det skjer noe her snart å da :):)

Å vi modnes å vi modnes, men det skjer jo ingentiiiiing!!!!! Hehe.... 1 uke til termin så bør jo ikke være så utålmodig men ikke lett...

Cien skrev:
Å vi modnes å vi modnes, men det skjer jo ingentiiiiing!!!!! Hehe.... 1 uke til termin så bør jo ikke være så utålmodig men ikke lett...

lenge har du modnes:D ?? hehe... jeg har 2,5 uker igjenn, men vert plaga av modningsprossesen, som det heter så pent, i 3 uker nå:(

Holdt på i over to uker... Ratt lenger,men som jeg husker ;) ei uke til termin nå!! Jeeij

Back
Topp