Modningsrier

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Jeg har gått med modningsrier nå siden mandag natt. Mange er utrolig vonde. Varer rundt 1 min, men de blir aldri regelmessig. Da de startet på mandag kom de ganske regelmessig i noen timer, ca hvert 5-6 min, men så dabbet det av for å så begynne på igjen etter en stund.
Og sånn har det fortsatt, perioder hvor det kommer jevnlig hvor det er utroolig vondt (spesielt om natten og morningen) for å så dabbe av. Merker jeg er veldig sliten nå av det liksom ikke skjer noe.

Men er det noe jeg kan gjøre for å få noe til å skje? Eller må jeg liksom bare la kroppen holde på med dette i flere dager? Vil ikke slite meg helt ut til fødselen starter heller.

Håper noen vet om noen gode råd, hehe

Ta deg en liten tur eller gå litt rundt kanskje?

Ja, mannen min snakket om at vi skal prøve å få gått litt rundt i nabolaget. Får se om kanskje det hjelper noe. Takk for tips

Jeg gikk med rier som det var 10 min mellom, så 30 min mellom, så 4 min mellom, så 20 min mellom.... Sånn dreiv det på i 2 døgn. DA var jeg lei og dro til sykehuset selv om det ikke var så regelmessig som det skal være, men det får da være grenser på hvor lenge man skal gå rundt sånn som det der. Jeg var drittrøtt og sliten [:@]
Når jeg ble sjekka hadde jeg 3 cm, og når hun sjekka skjedde det tydeligvis noe, for 3,5 timer etterpå kom lillesøster ut [:D]

prøv å ha sex..de sier jo at spermen skal hjelpe til..så lenge man er moden...[:)]

Jeg holdt på i 3 døgn med modningsrier før jeg hadde god nok åpning til å bli satt i gang jeg var UTSLITT! det beste er og være mest mulig i bevegelse, gå mest mulig lykke til unner deg ikke dette[:(][:D]

Tusen takk for svar. Da har jeg hvertfall noe jeg kan teste ut. Merker sÅ fort jeg begynner og gjøre ting og tang i huset at det starter, men siden det bare gir seg igjen så blir jeg heller bare liggende.. Jeg får prøve å slutte med det da kanskje..
Merker man blir veldig fortvilet til slutt for at det aldri kommer ordentlig i gang..

sex er vel det sikreste, men mitt vann gikk etter en goood tur på fjellet (bruker normalt 20min på turen, men brukte nesten 3 timer den dagen[8D])

Back
Topp