Modningsrier vs vanlige rier

Bkno2667410

Blir kjent med forumet
Dere som har hatt modningsrier over lengre perioder, vet det er veldig individuelt, men noen som vil svare på hvordan overgangen til rier kjennes ut? Eller hvordan man visste at det var rier og ikke lengre modningsrier?
Jeg har hatt vonde «kynnere» i 48t nå, men de er fortsatt uregelmessige. Varer alt fra 30-120 sekunder og kommer mellom 5-10-20 min. Har økt litt i smerte men ikke mye. Er dette latensfasen?

Ja høres sånn ut for meg. Det er antagelig ikke «bortkastet arbeid». Jeg skiller mellom ordentlige rier og modningsrier når jeg får lyst til å puste meg igjennom, da er det ordentlig. Men er du usikker ring føden og spør, og om de vil ha deg inn på en sjekk. Lykke til!:):)

Har nå født tre ganger. denne siste gangen startet det med rier i et døgn som var tidvis regelmessige, Vonde nok til at å sove var umulig. Smertene satt i hovedsak i magen. Da de gikk over til skikkelige mer effektive føderier ble de vondere og i tillegg til smerter i magen fikk jeg også vondt nederst i ryggen. Vet ikke om riene jeg hadde første døgnet var det de kaller modningsrier, for meg var fødselen i gang da de startet. Tok CTG som helt tydelig registrerte disse riene.

Back
Topp