Daizy
Forumet er livet
Idag er det ikke lett å være meg altså,nå må jeg bare klage litt[8D][;)]Ifølge JM er de vonde kynnerne mine modningsrier (kaller de maserier,jeg) og nå tror jeg det kom litt av slimproppen og.Vi
igår og har hatt såå vondt i magen inatt,jeezes,nå vet jeg ikke om jeg tør å ha meg noe mer altså...[&:][8D]
Slimproppen gikk gradvis over 2 uker forrige gang,så jeg tror det kan være det som kom nå og,men at det skal være så vondt overalt da[>:]
Har mest lyst til å gå og legge meg,men har lovt å komme innom jobben på fredagskaffe/påskeavslutning etterpå,så må vel nesten det og.
Så kommer den nye senga våres idag i tillegg da,så soverommet må ryddes og kjenner jeg gubben rett skal vel den nye senga innvies og vel,fnis...[8D][:D]
Åååhhh dette blir en lang dag,kjenner jeg...
Det var dagens syting fra meg,er bare å stålsette dere,for det kommer sikkert mer![;)][:D]
Ha en flott fredag og god påskeferie til dere som skal reise bort![:)]
igår og har hatt såå vondt i magen inatt,jeezes,nå vet jeg ikke om jeg tør å ha meg noe mer altså...[&:][8D]Slimproppen gikk gradvis over 2 uker forrige gang,så jeg tror det kan være det som kom nå og,men at det skal være så vondt overalt da[>:]
Har mest lyst til å gå og legge meg,men har lovt å komme innom jobben på fredagskaffe/påskeavslutning etterpå,så må vel nesten det og.
Så kommer den nye senga våres idag i tillegg da,så soverommet må ryddes og kjenner jeg gubben rett skal vel den nye senga innvies og vel,fnis...[8D][:D]
Åååhhh dette blir en lang dag,kjenner jeg...
Det var dagens syting fra meg,er bare å stålsette dere,for det kommer sikkert mer![;)][:D]
Ha en flott fredag og god påskeferie til dere som skal reise bort![:)]