Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Julinis
Skal på ny vekstkontroll på sykehuset i morgen. da er det snakk om å evt sjekke om jeg er moden og tøye litt. Er dette vondt?? Har litt dårlig erfaring med undersøkelser fra før så er så nervøs[:(]Hva gjør dem på slike sjekker da?
ORIGINAL: Bolla| Fødeklar
ORIGINAL: Lillevakre
ORIGINAL: Julinis
Skal på ny vekstkontroll på sykehuset i morgen. da er det snakk om å evt sjekke om jeg er moden og tøye litt. Er dette vondt?? Har litt dårlig erfaring med undersøkelser fra før så er så nervøs[:(]Hva gjør dem på slike sjekker da?
Jeg var til sjekk i går. JM tok på plasthanske med gel på og stakk inn hånden for å kjenne etter om jeg var moden. Hun måtte et stykke inn, kjente at cervix var 2 cm (halvert) og stakk inn en finger, dvs ca 1 cm åpning. Hun tok på hodet til skatten og det kjente jeg i hele magen. MEN, jeg pratet med henne underveis, for det fantes ikke vondt! Egentlig ikke ubehagelig en gang, bortsett fra at hun faktisk hadde hånden inni meg(litt småekkel tanke, liksom) Hun tøyet ikke noe her, men jeg fikk saftige modningsrier da hun var ferdig. [:)]
Men det var meg, jeg gruer meg IKKE til neste sjekk!!!
Men vet at noen synes det er vondt, og JM forberedte meg på at det kunne gjøre så vondt at hun ikke kunne fullføre sjekken. Men som sagt- IKKE vondt for meg[:)]
Du mener to fingre, ikke sant? HELE hånda oppi der må jo være grusomt. Er så øm der nede nå ate fy. Skal til jordmor i morgen, håper hun sjekker meg, men jeg vil ikke ha en HEL HÅND oppi der :-0
ORIGINAL: CIlen
Jeg har ikke blitt tøyd, men jeg har blitt sjekka for modning å det var ikke vondt. Legen stikker inn to fingre å kjenner etter på hvor stor åpningen er blitt. Lykke til imorgen. [:)]