Modningsblødning

Ønskerlille

Blir kjent med forumet
Noen som har hatt det? Tok det lang tid fra da, til dere var i fødsel?

Startet dagen her med blod i utfloden, å etter en telefon til føden Sa de at det var nok modning.. Har også en del mensmurring nederst i magen..

Er i uke 39+0 nå..
*spent*

Last edited:
Er førstegangs så vet ikke så mye om dette, men høres jo ut som at noe er på gang ut i fra hva andre forteller? Lykke til i hvertfall! :)

Jeg hadde litt utflod med blod i. Tror det var slimproppen. Men min fødsel ble satt i gang. Første gang kom det litt blod rett før riene begynte. da så man blod i do liksom

Jeg hadde litt utflod med blod i. Tror det var slimproppen. Men min fødsel ble satt i gang. Første gang kom det litt blod rett før riene begynte. da så man blod i do liksom

Det var ikke slimproppen ( den har kommet)
Da må jeg bare smøre meg med tålmodighet da :)

Jeg våknet av slim med blod i og litt smårier kl 02.30 sist svangerskap også var hun ute 16:45 på dagen.

Jeg våknet av slim med blod i og litt smårier kl 02.30 sist svangerskap også var hun ute 16:45 på dagen.

Hadde dette jeg også, men var mere rosa-aktig enn direkte blod. Vet ikke hva du hadde?
Det kom i alle fall ca 1 uke før fødsel og da ble jeg satt i gang :)

Er nok helt sikkert noe som skjer i alle fall, så spennende!

Når jeg gikk gravid med yngste fikk jeg en bitteliten lyserosa flekk i bindet, under et døgn senere var fødselen vel overstått. :)

Med eldste fikk jeg en slik blødning i uke 34/35, med fødte på overtid :p

Det eneste man kan vite ved en liten blødning er at ting skjer der nede, og modning er bra! :)

Back
Topp