Modningsakupunktur

Ariada88

Glad i forumet
Lurer på om modningsakupunkturen har hatt effekt her når, masse som skjer i magen i alle fall.. Virker som det er modning på gang ja [:)] sterke kynnere, litt murring osv [:)] spennende å se videre om det har effekt [:)]

(blir veldig mange "mase om fødsel"-tråder fra meg om dagen.. [:-])

det er helt greit det altså!! Tror modningsakupunktur hadde effekt på meg også.. jeg hadde min første time da jeg var 34+6, den 24. september... August ble født den 25.[:D]

oi så spennede, krysser fingrer for at det funker [:)]

Jeg hadde det med begge og gikk ikke over hvertfall[;)]. Her begynner de ikke med modningsakupunktur før uke 37, og jeg har født i uke 39[:)].

jeg fikk modningsakupunktur da jeg var innlagt med vannavgang, siden det var fullt på fødestuene og jeg var "overraskende lite moden til å være andregangs"[:'(] funka som bare det på meg, hehe, fikk nålene kl 12 og murringer halv 3, 15.05 var hun ute[8D]

Ja, det glasset med kanel var ikke godt.. [:-]

Men har ikke funka enda i alle falll.. [8|]

Jeg prøvde i grunn ganske mye, uten det hadde noen som helst effekt..

Nå har jeg hatt kraftige kynnere i to dager, og flydd på do støtt og stadig, så skjer det nå trenger jeg ikke klyster i det minste... [:-] Så føler at NÅ er jeg klar.. Kanskje det er modning... [:-][:-] Begynner å bli passe gåen i ryggen nå..

Back
Topp