Modningsakupunktur

Happymum

Forelsket i forumet
Nå har jeg akkurat vært hos legen på svangerskapskontroll igjen. Han sa at hodet ikke var festet ennå, og at jeg nok måtte belage meg på å gå en stund til. Sånn er det nå en gang: det er ikke vi som bestemmer når ungen er klar for den store verden.. Gikk allikevel rett ned til jordmor og bestilte modningsakupunktur imorra. Noen andre som prøver det, eller?[8|] I tillegg har jeg vært og kjøpt bringebærbladkapsler som også skal hjelpe kroppen å klargjøre seg for fødselen. Blir dyrt dette![&o] Men 2 dager over er egentlig nok hvis jeg får velge..[:D]

Har ikkje prøvd verken akupunktur eller sånn bringebær-greier. Alt æ gjør e å sove og massere på  "bast-puta" under foten. Som du si; vi kan ikkje bestemme katti junior e klar før å komme ut, så æ slappe bære mest mulig av.
Ang. festa hodet: Babyen min festa hodet før påske, og her skjer det ingenting! Noen feste jo hodet bære en time før fødselen, eller ikkje i det heile tatt, så d e jo ikkje sikkert du har så lenge igjen uansett![;)]

[:)]Har spist bringebærkapsler i tre uker nå,og hvis jeg masserer bast puta noe mer får jeg vel gnagsår under foten.... Drikker bringebærte...
Jaja,var på kontroll i dag,og skal inn på sykehuset  den 1 mai, og blir mest sannsynlig satt igang da. [:(]Jr ligger svært høyt i bekkenet,og to jordmødre var enige om at han driver å prøver å snu seg!!![8|]!(Han ligger jo i alle fall med hodet ned i dag!) Håper at noe (les fødsel)skjer snart!

Jeg fikk modningsakupunktur av jormor på føden, når jeg var inne til kontroll. Kan desverre ikke si at det skjedde noe.. Men kan jo tenkes det funker bedre for deg..
Lykke til..

ORIGINAL: Micamor

[:)]Har spist bringebærkapsler i tre uker nå,og hvis jeg masserer bast puta noe mer får jeg vel gnagsår under foten.... Drikker bringebærte...
Jaja,var på kontroll i dag,og skal inn på sykehuset  den 1 mai, og blir mest sannsynlig satt igang da. [:(]Jr ligger svært høyt i bekkenet,og to jordmødre var enige om at han driver å prøver å snu seg!!![8|]!(Han ligger jo i alle fall med hodet ned i dag!) Håper at noe (les fødsel)skjer snart!

Blir du satt igang pga at han driver og snur seg da eller? Legen min sa at jeg måtte gå 2 uker over før de kom til å vurdere igangsetting[8|] Lykke til iallefall, han bestemmer seg sikkert for å ligge "rettveien" skal du se![;)]

Jeg blir også satt igang, men det er på grunn av fysiske forhold.. tror det er mest vanlig.. Eller ved psykiske problemer som fødselangst..

Back
Topp