Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker du hvilken uke du tok det i? «Funket» det? Hehe, jeg vet ikke om jeg egentlig tror på det, men jeg vurderer det litt likevel med mindre det er svindyrt.Jeg gjorde det på nr1, var fornøyd Jeg mener å huske at modningsakupunkturen settes i tærne, men hadde også noe i hendene. Det ene var for å «mye livmorshalsen», det andre var for å sette i gang fødsel
Jeg fikk det på sykehuset av jordmødrene der fra uke 38. Har heller ikke sett noe bevist at dette har effekt, men sies vel at det kan gjøre selve fødselen lettere/modne opp til fødselen. Vet jo selvfølgelig ikke om det hadde effekt ifbm fødsel. Men selve akupunkturen var avslappende og så likte jrg godt å besøke fødeavdelingen flere ganger før fødsel, det var betryggende for meg.Er det noen her som har prøvd modningsakupunktur? Hvor setter de nålene? Og hvor mye koster det?
Jeg prøvde. Startet litt seint, mener det var uke 38-39. Satt i fot, legg og hånd. De i foten fikk jeg kynnere av, så her tror jeg det funketEr det noen her som har prøvd modningsakupunktur? Hvor setter de nålene? Og hvor mye koster det?