Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir privat her, i alle fall. Her anbefaler de 1 gang i uka, fra 3-4 uker før termin. 750 kr per gang.Er dette noe man kan få gratis/dekket eller betaler dere av egen lomme? Så at de skal ha nesten 1000 kr per behandling på nærmeste klinikk og at de anbefaler 2 ggr i uken de fire siste ukene før termin.. det blir jo rimelig dyrt i så fall.
Dekker selvEr dette noe man kan få gratis/dekket eller betaler dere av egen lomme? Så at de skal ha nesten 1000 kr per behandling på nærmeste klinikk og at de anbefaler 2 ggr i uken de fire siste ukene før termin.. det blir jo rimelig dyrt i så fall.
Er dette noe man kan få gratis/dekket eller betaler dere av egen lomme? Så at de skal ha nesten 1000 kr per behandling på nærmeste klinikk og at de anbefaler 2 ggr i uken de fire siste ukene før termin.. det blir jo rimelig dyrt i så fall.
Spennende! Jeg tenker også det er verdt å prøve et par ganger. Krysser fingrene for ossFant ei som utfører akupunktur i nabobyen, så skal gi det en gang denne uken og to ganger neste uke, kan ikke bruke mer penger på detmen verdt å prøve.
Så bra ! Pga influensa hos alle, inkludert meg måtte jeg avlyse begge akupunkturtimene denne uken. Håper jeg er frisk til å prøve på mandagGleder meg til mandag og ny runde med akupunktur. Følte kroppen satt i gang sterkere kynnere og at det har skjedd noe «oppi» der.. kjenner det er som menssmerter i livmorhalsen. Håper det er modning som vil gjøre jobben lettere når det først blir fødsel