Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkeiHar testet dette tidligere men ikke hatt effekt av det dessverre [emoji53] Tok det både med nr 1 og nr 2. Første gangen ble jeg satt i gang fra helt umoden dagen etter termin, andre gangen kom hun av seg selv 5 dager etter termin.
Så jeg har nok ikke helt trua dessverre...
Har glemt å tenke tanken denne gangen men googlet litt og leste litt om det nå, og vurderte litt frem og tilbake... men tror jeg lander på å ikke bruke penger på det denne gangen [emoji846]OkeiEr ikke sikkert det har like god effekt på alle nei. Babyen kommer vel når den vil uansett
![]()
Ja, blir jo en del hundrelapper på noe som i utgangspunktet skal skje av seg selvHar glemt å tenke tanken denne gangen men googlet litt og leste litt om det nå, og vurderte litt frem og tilbake... men tror jeg lander på å ikke bruke penger på det denne gangen [emoji846]
Har så mye kynnere og diverse så antar (og håper) at modningen er godt i gang på egen hånd [emoji28]
Ja, blir jo en del hundrelapper på noe som i utgangspunktet skal skje av seg selvKynnere er nok et godt tegn på at det ikke er så lenge til ja. Er mye modningstegn her også, godt at det er litt aktivitet på den fronten!
Det er nok et positivt tegn på at ting er på gangJa sant [emoji5] Var aldri like plaget med kynnere osv med de to første (som jeg kan huske ihvertfall), som nå, så satser på det er positivt [emoji5]
Ja, tankene svirrer mye rundt fødsel om dagen altså, blir virkelig godt å få babyene på utsiden snart [emoji173]Det er nok et positivt tegn på at ting er på gangBlir godt å få de små babyene våre i armene.
Ja, merker på kroppen at det nærmer seg nåJa, tankene svirrer mye rundt fødsel om dagen altså, blir virkelig godt å få babyene på utsiden snart [emoji173]

Ja, jeg har også hørt om mange som anbefaler detJeg har bestilt, men kun fordi jordmoren på det fødselsforberedende kurset anbefalte det. Tenkte at alt er verdt et forsøk.
Så heldig du er som får det gratisHer får vi modningsakupunktur av jordmor. Helt gratisSå kommer til å utnytte tilbudet. Får det allerede på neste kontroll.
Syntes det funket på min første fødsel mens snart ingen effekt på nr 2. Men kan jo aldri vite hva som gjorde hva og ikke
Er det noe jeg ikke skal bruke denne gangen så er det stripping. Det ble det bare masse ubehag og ingen effekt av.