Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok det med nr 3 på sykehuset og gikk 15 dager på overtid. Har derfor latt være etter det.
Det er veldig forskjellig. Spørs jo hvilke årstall dette var. Jeg fødte 12 dager over termin i 2010.Er det lov?? Å la deg gå så lenge over termin?? Trodde 11 dager var maks jeg?? Huff, 15 dager ekstra høres ut som tortur... Mamma gikk 13 dager over med meg, så jeg tipper jeg går over jeg og, men trodde virkelig at 11 dager var den nye regelen...
Jeg fødte også 12 dager over termin i 2010. Fikk nesten ikke puste og astmaen var forferdelig. Og klarte ikke sitte og tisse, huff..Det er veldig forskjellig. Spørs jo hvilke årstall dette var. Jeg fødte 12 dager over termin i 2010.
Huff, Ja, skjønner den. Har de andre kommet greitt innafor ift termin?Tok det med nr 3 på sykehuset og gikk 15 dager på overtid. Har derfor latt være etter det.
Spennende tema dette, har ikke hørt om det før faktisk.. Selv har jeg tenkt å gjøre «alt» for å få baby ut noen dager før termin pga permisjonsreglene
Men så kjenner jeg at jeg er litt redd for å tukle med naturen også.. min forrige fødsel var så fin, vil ha sånn fødsel igjen. Men da gjorde jeg ingenting for å sette den i gang, den begynte naturlig, mange dager på overtid... så vet ikke hvor tøff jeg egentlig er denne gang da.. om jeg tør å gjøre noe...
Samme her! Vil ha han ut før 1. juli.. Når er det vanlig å begynne med modningsakupunktur?
Tok akupunktur mot kvalme som hadde god (dog kortvarig) effekt, så jeg har stor tro på det
Ja det var desverre lov i 2004Er det lov?? Å la deg gå så lenge over termin?? Trodde 11 dager var maks jeg?? Huff, 15 dager ekstra høres ut som tortur... Mamma gikk 13 dager over med meg, så jeg tipper jeg går over jeg og, men trodde virkelig at 11 dager var den nye regelen...
Jeg tok akupunktur før graviditet, mistet 2 ggr på kort tid i fjor. Føler jeg har gått gravid i over ett år... Denne gangen klarte jeg å holde på fosteret. Får jo dog aldri vite om det var pga akupunktur, men vel verdt å prøve. I tillegg sov jeg utrolig godt etter de gangene jeg var hos henne.