Modningsakupunktur

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
38+3 i dag.
Ja, da blir det å prøve dette her også på onsdag. Leser ikke særlig mye oppløftende om dette, men kan jo håpe. Er så desperat etter at fødsel går i gang av seg selv, da jeg ellers vil bli satt i gang til termin, at jeg prøver hva som helst. Usikker på om denne jordmor også tilbyr å strippe, men det finne jeg ut til onsdag :)
Noen med erfaring?

Gikk til modningsakupunktur sist svangerskap og selv om den fødselen nok ikke ble fremskynt, altså fødte 10 dager over termin, så var det en drømmefødsel. Tiltross for styrtfødsel så opplevde jeg å ha full kontroll...har troa på at akupunkturen hjalp til med det.
Går denne gangen også! Opplever at det hjelper masse på en sliten kropp nå mens jeg venter og kan bare anbefale det :) Har gått siden uke 36 og termin er i morgen.

Jeg tenker at hvis du uansett skal igangsettet til termin så har man lite å tape på å prøve modningsakupunktur og stripping! Hvis målet er å slippe igangsetting...

Jeg fikk det med førstemann, og fødselen startet samme ettermiddag. Funka som bare det! Han kom nesten 3 uker før termin.

Gikk til modningsakupunktur sist svangerskap og selv om den fødselen nok ikke ble fremskynt, altså fødte 10 dager over termin, så var det en drømmefødsel. Tiltross for styrtfødsel så opplevde jeg å ha full kontroll...har troa på at akupunkturen hjalp til med det.
Går denne gangen også! Opplever at det hjelper masse på en sliten kropp nå mens jeg venter og kan bare anbefale det :) Har gått siden uke 36 og termin er i morgen.

Jeg tenker at hvis du uansett skal igangsettet til termin så har man lite å tape på å prøve modningsakupunktur og stripping! Hvis målet er å slippe igangsetting...
Sånn tenker jeg også. Har 14 dager på meg til å få kroppen i gang på egenhånd, så ingenting kan vell skade. Og er modningen allerede i gang er det vell kanskje bare et ekstra boost til enda bedre modning med akup :) Litt skeptisk til stripping og evt maserier i etterkant, men igjen usikker på om hun gjør dette. Gjør hun det blir det garantert å prøve det også...

Sånn tenker jeg også. Har 14 dager på meg til å få kroppen i gang på egenhånd, så ingenting kan vell skade. Og er modningen allerede i gang er det vell kanskje bare et ekstra boost til enda bedre modning med akup :) Litt skeptisk til stripping og evt maserier i etterkant, men igjen usikker på om hun gjør dette. Gjør hun det blir det garantert å prøve det også...

Strippingen ville jeg også ha ventet med, jo nærmere opp mot datoen som mulig! Håper hun kan hjelpe deg hvis det kommer til det :)

Jeg fikk 2 behandlinger med modningsakupunktur før min andre fødsel :) Ble satt i gang 10 dager på overtid på første fødsel og andre fødsel startet av seg selv på termin ☺️ I likhet med lambi83 hadde også jeg en styrtfødsel da, men også jeg opplevde at jeg hadde god kontroll hele veien og at kroppen jobbet helt utrolig bra :) Vanskelig å si om akupunkturen har noe av æren for dette, men det skader jo ikke å prøve uansett!

Jeg har tatt modningsakupunktur med første og gjør det denne gangen også! Fikk jordmor til å sjekke modning sist jeg var der. Modent og en liten åpning. Men sånn var det sist også, da fødte jeg 7 dgr etter termin. Min opplevelse er at det gjør meg avslappet, mindre vondt, positiv fødsel og får konstatert at ting går fremover! Det er godt når man er litt utålmodig. Så babyen kommer ikke for min del før det er skikkelig rier på gang! Tommelopp for modningsakupunktur og stripping!

Back
Topp