Modningsakupunktur

kristin_2016

Elsker forumet
I dag var jeg hos jm og mini lå veldig langt nede, han var også veldig stor!

Jm ba meg begynne med modningakupunktur og håpe på det beste :)

Etter mye om å men fikk jeg tak i en som kunne gjøre det, og skal igjen på mandag, om det ikke skjer noe med meg. ( Hu sleit med barnevakt, så håper det passer for henne)

Noen som har prøvd modningakupunktur? Erfaringer :)

Har 9 dager til termin, førstemann kom av seg selv overaskebede 12-13 dager før termin.

Jeg begynner 5 desember, 10 dager før igangsetting. Veldig spent på det :) har ingen erfaring selv. Men venninna mi gikk i fødsel to dager etter første behandling. Å min mor har hatt god effekt av slikt som smertelindring ol.

Jeg fødte 3 dager etter første behandling, uke 37+4!

Jeg begynte nå i uke 35 :) men akupunktøren har sagt at hun setter meg ikke i gang enda. Jeg håper hun kan sette meg i gang når jeg passerer uke 37 :D

Jeg har vært til to behandlinger, sist i dag 38+3. Skal gå to ganger i uka til mini melder sin ankomst. Håper på at det skal sette i gang noe, men ingen action her enda ;)

Jeg er bare nyskjerrig. Hvorfor ta modningsakupungtur?
Jeg har trua på at baby har det best til å bli i magen til termin, men er denne akkupunkturen for å få ut baby litt tidligere eller for å gjøre kroppen mer klar?

Jeg er bare nyskjerrig. Hvorfor ta modningsakupungtur?
Jeg har trua på at baby har det best til å bli i magen til termin, men er denne akkupunkturen for å få ut baby litt tidligere eller for å gjøre kroppen mer klar?

Det er jo egentlig bare for å hjelpe til på modning. Veldig mange av de som driver med dette ønske ikke begynne før termin er passert, noen har grense på uke 38 osv.

Jeg ønsket ikke dette sist, pga jeg tenkte som deg.
Men når jeg først skal settes i gang uansett pga insulin behandlende svangerskaps diabetes. Å sykehuset tilbyr dette. Så gir jeg det en sjans. Ønsker jo at fødselen skal være lett å få i gang ;)

Det er jo egentlig bare for å hjelpe til på modning. Veldig mange av de som driver med dette ønske ikke begynne før termin er passert, noen har grense på uke 38 osv.

Jeg ønsket ikke dette sist, pga jeg tenkte som deg.
Men når jeg først skal settes i gang uansett pga insulin behandlende svangerskaps diabetes. Å sykehuset tilbyr dette. Så gir jeg det en sjans. Ønsker jo at fødselen skal være lett å få i gang ;)
Aha! Da er jeg litt klokere. Skjønner jo deg kjempegodt med tanke på igangsettelse da :p Lykke til!

Back
Topp