Modningsakupunktur

andrea091

Andre møte med forumet
Hei!
Var å fikk Modningsakupunktur i dag hos min jm. Noen av dere som har erfaring med dette? Hadde det noe effekt for seg?

Sist rakk jeg én time før hun kom. Nå har jeg hatt 2 men baby enda ;)

Men statistisk sett er det mange færre som går overtid/blir igangsatt hvis de har fått akupunktur.

Hadde modningskupunktur sist, fikk fire ganger og han kom tre dager over termin :) Nå har jeg hatt tre og har termin på tirsdag, så får se hvordan det går :) Syns iallefall det var verdt det sist.

Var 3 ganger, fikk 10 dager før termin, fra vannet gikk til hun var ute tok ca 1,5 t :) hadde uregelmessige rier i noen timer før d da..
Er andregangs og sist var jeg i aktiv fødsel i 6 timer.
Ei jeg snakket med på føden fikk også 10 dager før, var 1 gang, og hadde veldi rask fødsel. Hun var førstegangs.
Jeg og hun har ihvertfall troen på det virker hos oss :)

Har vært 3 ganger ila 1,5 uke og skal på mandag også. Har ingen anelse om det funker.. Men er såpass desperat at jeg synes det er verdt et forsøk.. Tross prisen! ;) (er 38+4)

Hei!
Var å fikk Modningsakupunktur i dag hos min jm. Noen av dere som har erfaring med dette? Hadde det noe effekt for seg?

Mye murringer og kynnere samme dagen og dagen etterpå, men det skal jo i hjelpe for å få gang på fødselen. Bare å få en bedre fødsel, og min forrige var veldig fin :)

Back
Topp