Litt tidlig gjerne, men kom til å tenke på det om dagen. Har dere gjort dere opp noen formening om det er noe dere vil prøve, eller gjerne dele tidligere erfaring?
Jeg gikk forrige svangerskap, gikk vel 4 ganger, fra jeg var 38+5. Jeg vet nå ikke om det hadde noen virkning, jeg var moden sa hun,siste gang jeg var der. Men hun undersøkte meg ikke de andre gangene. Var der siste gang 21.mars, termin 25., han kom 28'ende
det gikk fort og greit, og kun en liten rift, trengte kun et pyntesting. Med første som var 1kg mindre og 2cm mindre i hodeomkrets, måtte jeg klippes. Så føler jo gjerne modningsakupunkturen hadde effekt der 
Men det kostet jo noen tusenlapper totalt, og var litt vondt og ubehagelig, så er så usikker
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg gikk forrige svangerskap, gikk vel 4 ganger, fra jeg var 38+5. Jeg vet nå ikke om det hadde noen virkning, jeg var moden sa hun,siste gang jeg var der. Men hun undersøkte meg ikke de andre gangene. Var der siste gang 21.mars, termin 25., han kom 28'ende
Men det kostet jo noen tusenlapper totalt, og var litt vondt og ubehagelig, så er så usikker
Sent from my iPad using BV Forum