Modningsakupunktur

Delur4

Blir kjent med forumet
Kontroll hos jordmor idag. Uke 39. 10 dager til termin. Tre uker til Evt igangsetting.

Hatt masse vondt i det siste. To netter med rier, men lite fremgang. Riene har nok hatt litt effekt. Babyen er ikke i tverrleie mer, men kommet seg nedover i bekkenet. Det er bra! Håper den blir der.

Et jordmor setter nåler, så spurte om det. Ho satt modningsakupunktur. Skal tilbake på fredag for nye nåler. Spennende å se om det kan føre frem!:)

Noen andre som har prøvd det?

Ja gikk til modningsakupunktur forrige gang. Det funka jo det, hadde en kjempe fin og rask fødsel da.
Men denne gangen prøver jeg uten- det murrer og styrer så mye der nede at jeg må prøve en fødsel uten også

Sent from my iPhone using BV Forum

Gjør ikke det fryktelig vondt? Har dårlig erfaring med akupunktur, ikke virkningen, men at hele muskelen blir så j* vond. Orker det rett og slett ikke :p
Akupressur/trigger er meeeer en nok juling :p

Du må gjerne dele hvordan det går :) Jeg skal til jordmor igjen når jeg er 39+3, skal spørre da om det er noe hun kan gjøre om jeg fortsatt er like tjukk :P

Nei akupunktur gjør ikke vondt blir det satt rett... Litt sårt kan det være akkurat når de stikker, men ellers så er det bare responsen på nålene man merker syns jeg.

Har vært spent i natt. Det har vært noen vonde kynnere. Men ingenting har skjedd.
Skal tilbake på fredag. Har troa:)

Nei akupunktur gjør ikke vondt blir det satt rett... Litt sårt kan det være akkurat når de stikker, men ellers så er det bare responsen på nålene man merker syns jeg.

Har vært spent i natt. Det har vært noen vonde kynnere. Men ingenting har skjedd.
Skal tilbake på fredag. Har troa:)
Åh så spennende :smiley-bounce022

I den fasen vi er i nå er det meste spennende. Jeg føler at jeg får gjort noe. Annet enn å være klar til å ringe ambulansen hvis noe starter. Det er deilig. Gir litt en følelse av kontroll. Litt;)

Det var absolutt ikke vondt- jeg sovna alltid jeg! Deilig

Tror det kommer ann på hva type akupunktur det er.. Har aldri hat modningsakupunktur, men har hørt det skal være avslappende.
Jeg har hat akupunktur for senesmerter og isjash, og det var grusomt vondt! Ble helt svett og ør av smertene!

Tror det kommer ann på hva type akupunktur det er.. Har aldri hat modningsakupunktur, men har hørt det skal være avslappende.
Jeg har hat akupunktur for senesmerter og isjash, og det var grusomt vondt! Ble helt svett og ør av smertene!

Det er nok sant. Også kommer det an på hvem som setter dem. Skal i utgangspunktet ikke være veldig vondt. Sånn generelt trodde jeg. Kan absolutt ta feil:) men uansett, modningsakupunktur skal ikke gjøre direkte vondt.

Akupunktur skal i hovedsak ikke være vondt, kommer veldig ann på akupunktøren som setter nålene syntes jeg..
Jeg var på min første modningakupunktur igår (37+5). Så nå skal jeg gå en gang i uken :)
Så blir spennendes å se om det hjelper :)

Back
Topp