Modningsakupunktur

Jeg tok ikke sist og ble heller ikke moden før jeg hadde vært gjennom 4 igangsettninger på dag 13 etter termin.
Så denne gangen skal jeg gi det et forsøk.

Om jeg kommer til termin så skal jeg nok det. :-)

Er i tvil...vet ikke om jeg tror det funker, men så vil jeg ikke gå overtid heller. Må kanskje sjekke rundt på priser først..

Nei :) Fødte på termin datoen med første og 1 uke før med nr 2. Håper at jeg ikke har brukt opp flaksen min å må gå til termin eller over denne gangen :eek:

♧ Sendt fra app'en ♧

Ja, jeg skal! Tok det sist og gjør det igjen:-)

Nei :) Fødte på termin datoen med første og 1 uke før med nr 2. Håper at jeg ikke har brukt opp flaksen min å må gå til termin eller over denne gangen :eek:

♧ Sendt fra app'en ♧

Heldige du. Jeg var jo aldri moden, og hadde sikkert vært gravid den dag i dag om vi ikke hadde levd på 20-talllet :p

Man starter gjerne ved uke 35/36. Tror du at du kommer til å føde før tiden?

Ja.. jeg fikk 3 uker før termin sist. Vannet gikk og 4 timer etterpå var ungen i hendene mine. Så tør ikke begynne med modning før termin. Trenger ikke gå.sykt mye fortere.

Hehe.. men liker akupunktur. Så kunne godt tatt det bare for "gøy" om jeg kommer meg helt til termin. Meeen tviler på det.. :p

Jeg prøver gjerne akupunktur, men det har ikke funket på verken ryggproblemer, kvalme eller migrene. Men satser virkelig på dette.

Sniker fra mars
skal på min første tile nå på mandag. Spennende:-) har hørt så mye bra om dette

[qug"Vivv, post: 17005829, member: 50140"]Sniker fra mars
skal på min første tile nå på mandag. Spennende:) har hørt så mye bra om dette[/quote]
Gi gjerne en opodatering på denne tråden :)

Jeg skal ha det dersom det ikke er for travelt hos jordmor, for hos min kommunejordmor tilbys dette til alle gravide fra uke 37, med mindre de har det sinnsykt travelt med andre ting, men hun trodde at det skulle gå bra. Hun virket ikke helt overbevist om at det funker hun heller, men det kan ikke skade å prøve, og det er akkurat det samme jeg tenker :D

Gikk til det forrige gang. Om det gjorde noen stor forskjell vet jeg ikke, fødte en dag før termin da og hadde en fin fødsel.
Men bare det å komme til den jordmoren og få behandling unne jeg alle.
Aldri opplevd noe så fantastisk. En stund med fullt fokus på meg og babyen og en jordmor som virkelig så meg!
Det var magiske timer! Så er man i tvil så ta det bare for å oppleve den herlige følelsen av å bli ivaretatt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp