Kommer dere til å ta det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man starter gjerne ved uke 35/36. Tror du at du kommer til å føde før tiden?Om jeg kommer til termin så skal jeg nok det.![]()
Det jeg snakker om er noe du tar privat fra uke 35/36.Er dette noe man får på sykehuset ved fødsel eller før den tid?![]()
NeiFødte på termin datoen med første og 1 uke før med nr 2. Håper at jeg ikke har brukt opp flaksen min å må gå til termin eller over denne gangen
♧ Sendt fra app'en ♧
Man starter gjerne ved uke 35/36. Tror du at du kommer til å føde før tiden?
Heldigen! Jeg vil også!Ja.. jeg fikk 3 uker før termin sist. Vannet gikk og 4 timer etterpå var ungen i hendene mine. Så tør ikke begynne med modning før termin. Trenger ikke gå.sykt mye fortere.
Ja.. jeg fikk 3 uker før termin sist. Vannet gikk og 4 timer etterpå var ungen i hendene mine. Så tør ikke begynne med modning før termin. Trenger ikke gå.sykt mye fortere.
Såpass ja! Da skjønner jeg at du ikke skal ta det![]()
Hehe.. men liker akupunktur. Så kunne godt tatt det bare for "gøy" om jeg kommer meg helt til termin. Meeen tviler på det..![]()
Gi gjerne en opodatering på denne tråden[qug"Vivv, post: 17005829, member: 50140"]Sniker fra mars
skal på min første tile nå på mandag. Spennendehar hørt så mye bra om dette