Kommer dere til å ta det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man starter gjerne ved uke 35/36. Tror du at du kommer til å føde før tiden?Om jeg kommer til termin så skal jeg nok det.
Det jeg snakker om er noe du tar privat fra uke 35/36.Er dette noe man får på sykehuset ved fødsel eller før den tid?
Nei Fødte på termin datoen med første og 1 uke før med nr 2. Håper at jeg ikke har brukt opp flaksen min å må gå til termin eller over denne gangen
♧ Sendt fra app'en ♧
Man starter gjerne ved uke 35/36. Tror du at du kommer til å føde før tiden?
Heldigen! Jeg vil også!Ja.. jeg fikk 3 uker før termin sist. Vannet gikk og 4 timer etterpå var ungen i hendene mine. Så tør ikke begynne med modning før termin. Trenger ikke gå.sykt mye fortere.
Ja.. jeg fikk 3 uker før termin sist. Vannet gikk og 4 timer etterpå var ungen i hendene mine. Så tør ikke begynne med modning før termin. Trenger ikke gå.sykt mye fortere.
Såpass ja! Da skjønner jeg at du ikke skal ta det
Hehe.. men liker akupunktur. Så kunne godt tatt det bare for "gøy" om jeg kommer meg helt til termin. Meeen tviler på det..
Gi gjerne en opodatering på denne tråden [/quote][qug"Vivv, post: 17005829, member: 50140"]Sniker fra mars
skal på min første tile nå på mandag. Spennende har hørt så mye bra om dette