Modningsakupunktur

Liljevanilje

Flørter med forumet
Er det noen som får det nå? Jeg har gått 2 ganger og reagerer noe veldig på det, har hatt vonde uregelmessige rier de to siste nettene og i dag etter å ha satt nålene så har jeg hatt helt sinnsyk rar følelse der nede, kjennes konstant ut som noe skal "sprekke" der nede! Hvordan har dere som har prøvd det reagert på det?

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Jeg fikk det i forrige uke. Har ikke merka noenting jeg... :confused:

Lillebror 24. juli

Begynner på torsdag så er jo VELDIG spent på om det har noe effekt!:) føler jo liksom ikke formen kan bli verre uansett:P

Venter nr 3 4. August:)

På meg satt hun på 1 på hver hånd, en på hvert håndledd, 2 stk på hver legg og en stk på hver fot :)

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

på hver fot, kor vil det si? under foten? for i såfall kan jo eg bare glemme det :P

Fikk det med første mann 1 uke før riene startet. Fikk så 2. runde dagen riene startet (på formiddagen). Begynte å kjenne det ved middagstider, tok seg opp i halv 1 tiden på natten, fikk ikke sove, lå oppe hele natta og telte rier, var på føden i 12-13 tiden på dagen, hadde en elendig fødsel som stoppet opp i ett sett, måtte ta vannet, måtte få drypp for å få fortgang i riene osv. Lå hele dagen og natta med rier i fra helvete, sov ingen ting, tror jeg besvimte av utmattelse med jevne mellomrom, og "vips" morran 4 dager før termin (36 timere fra første rie) var han dratt ut med tang fordi jeg ikke hadde krefter igjen til å presse og det begynte å haste.

For å si det sånn; akkupunkturen startet nok en fødsel som kroppen ikke var klart for som igjen førte til en utrolig lang fødsel som stoppet i ett sett og endte i tang. Denne gangen er jeg nå 3 dager på overtid, har 1,5 cm åpning med modning men ingen tegn på at noe skal skje med det første og det er jeg egentlig veldig fornøyd med, enn så drittlei jeg er av å gå høygravid. Vil veldig gjerne ha lillebror ut, men ikke hvis jeg må gå over to dager igjen med rier før det skjer noe. Da venter jeg heller 1 uke ekstra og har en kort fødsel. Med andre ord; ingen nåler i meg denne gangen! og ingen kjerringråd.

Back
Topp