Modningsakupunktur

Jeg har fått med begge mine tidligere. Begynner tre uker før termin tror jeg. Jeg har født over en uke før terminen begge ganger, men vet ikke om det var pga akupunkturen:) Mannen min har tidligere jobbet som Fysio og akupunktur, så det er han som har satt det:)

Tok med guttungen ja. Tre uker før termin tror jeg. Fikk i beina førs, å det gikk bra, lå litt med de før jeg fikk på hendene. Ca ti minutter gikk så fikk jeg BT-fall. Måtte avslutte behandlingen. Dro ikke tilbake. Men hun mente at det ga virkning når man fikk BT-fall da.. gutten kom en dag før termin :)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Vet dere hvor tidlig man kan begynne? Siden jeg skal bli satt igang 3 uker før er det en fordel å være litt moden. Så må begynne tidligere

Vet dere hvor tidlig man kan begynne? Siden jeg skal bli satt igang 3 uker før er det en fordel å være litt moden. Så må begynne tidligere
Da ville jeg hørt med jm. De anbefaler jo å ikke begynne for tidlig, men i ditt tilfelle ville jeg hørt med jm, eller den som evt utfører det.:)

Jeg begynte ganske lenge før med andremann, kanskje rundt uke 34 men husker ikke akkurat når, hun satte andre nåler i begynnelsen enn mot slutten så kan godt være du kan starte tidlig. Jeg var hos akupunktøren 9 ganger uten at det hadde noen særlig effekt :P ble satt i gang 10 dager på overtid og han kom morgenen etter, hadde lengre fødsel enn med førstemann og mindre effektive rier (ble igangsatt med begge) og det endte med vakum.

Så denne gangen har jeg sagt at hvis jeg skal ha modningsakupunktur kommer jeg maks 6 ganger og jeg vil ha to behandlinger i uken i 3 uker ;)

Jeg har planlagt å ta modningsakupunktur. Og akupunktøren sa at hun ville begynne i uke 36. Håper virkelig det er noe hjelp i det :)

Jeg har fått tilbud om modningsakkupunktur i uke 37. :) har ikke fått d før, så håper d har god effekt på meg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har vært moden siden uke 37 med første og uke 36 med nr 2. Men da er det typisk at jeg ikke blir det nå. Eller tror dere at sjansen et stor for tidlig moden når det er nr 3? Mye man lurer på altså

Jeg har vært moden siden uke 37 med første og uke 36 med nr 2. Men da er det typisk at jeg ikke blir det nå. Eller tror dere at sjansen et stor for tidlig moden når det er nr 3? Mye man lurer på altså

Det er vel en hvis sjans for at du er tidlig moden når du har vært det med begge de andre :)

Her tror jeg ikke de begynner før i uke 38..

Back
Topp