modningsakupunktur

Bruker437mon

Forelsket i forumet
noen som har erfaring ved dette, eventuelt uke di startet i osv..
jeg er nå i uke 35 og skal få modningsakupunktur for andre gang hos fysoen min i dag..
grunnet så tidlig er fordi jeg ikke skal gå over tiden. mistet vår lille engel i uke 36 i fjor..
men noen tanker rundt modningsakupunktur??
fikk det med nummer 2 men det var uke 39+ 6 vannet gikk om natta etter dette..men det kan jo være helt tilfeldig.men noen så har fått så tidlig og hatt noe igjen for det..

Jeg lurer også på dette ;-) Har vel nå bestemt meg for å prøve det, spennende dersom det har noen virkning :-)

mizzy1985 skrev:
noen som har erfaring ved dette, eventuelt uke di startet i osv..
jeg er nå i uke 35 og skal få modningsakupunktur for andre gang hos fysoen min i dag..
grunnet så tidlig er fordi jeg ikke skal gå over tiden. mistet vår lille engel i uke 36 i fjor..
men noen tanker rundt modningsakupunktur??
fikk det med nummer 2 men det var uke 39+ 6 vannet gikk om natta etter dette..men det kan jo være helt tilfeldig.men noen så har fått så tidlig og hatt noe igjen for det..

jeg tok dt med 1 mann, begynte i uke 36 da, å gikk 1 uke over, men hadde en kjempe fin fødsel, å varte "bare" 15 timer,( men ikke intens i 15 timer da)  så j har trua på at dt hjelper.. har tatt dt 3 ganger nå, j blir satt i gang før termin, så begynte tidligere nå...

å sist j gikk gravid, når jeg var 1 uke på overtid, ringte jeg til et akupunktur senter som j oxo går til hos nå(forige var jordmor) å spurte om de satt i gang, ja sa han, fikk komme samme dag, å den natta kl 04.30 våkna j opp med små murringer, å 19.28 den kvelden var han ute.. er overbevist om at det var han som fikk dt i gang heheh  

prøvde ikke med storesøster, da gikk jeg 6 dager over termin, fødselen startet spontant med vannavgang
begynte noen uker før termin med nr 2 og gikk ca 5-6 ganger til modningsakkupunktur hos en jordmor......ble satt igang 12 dager over termin ;-) men mæ sier at første halvdelen av fødselen var mindre vondt denne gangen......om det er nå tilfeldig, eller fordi det ikke var seteleie som ved første eller hva kan jeg ikke si

kan ikke si om det hjelper eller ikke...har ikke begynt denne gangen (kostet ca 400.- hver gang....!!!)

vanskelig å sei om det funker..skal bli satt i gang i uke 38 eg derfor eg begynne nå men det er jo verd det då..bedre å ha litt modning enn ingenting...:) er nå 35+3 og på mandag blir min 3 gang..så skal eg sjekkes for modning på mandag og så blir spennende og høre om de gangene til nå har gjort noe..sist eg var på sykehuset hadde eg 5 cm livmorhals og det er sykt lang..de hadde aldri skrevet det på ett ark her før sa de..og dette er barn nummer 4 så sko aldri trudd det var så lang livmorhals då:p ingen fare for å føde me det første då for å sei det sånn.

Jeg begynte i går, men modningsakupunktur gjør ikke at du føder før termin.. Da må du også få riestimulerende akupunktur, og noen tilbyr dette. Min gjør det, og jeg skal nok ha det om ikke så lenge.

ja det skal eg få på mandag..men da må du være litt moden og sa fysoen min..men kje vet eg...hmmm uansett kje lenge igjen for noen av oss....:)

Back
Topp