Modningsakupunktur

LinnChris

Betatt av forumet
Noen her som har hatt modningsakupunktur i tidligere svangerskap?
Hvordan opplevde du det?

Lurer på å prøve det ut denne gang :) Torte ikke sist,hehe.
Fikk akupunktur under fødsel,men følte nålene kun hemmet meg.

Har lyst å prøve selv denne gangen, har hørt med JM og hun vill vente litt og se nærmere på det når det nærmer seg.. Mente jeg ikke trengte det pga forløpet i forrige sv.skap. 
Men tror hun det kan hjelpe og få fortgang i prosessen, er jeg ikke sen å be:p 

Jeg tok det sist gang :)

Hadde en veldig rask og utrolig fin fødsel sist gang - men om det var pga akupunkturen eller pga gode fødegener, det vet jeg ikke. En kombinasjon, kanskje? Tenker i alle fall å ta modningsakupunktur denne gangen også :)

Vurderer det ja =) skal høre med jordmor hva hun syntes =)

Jeg tok det sist, men kommer ikke til å ta det nå. Hadde en ganske lang fødsel sist, så følte ikke det hjalp meg noe. 9,5 døgn med rier og fødte da 14 dager over termin... Men hørt mange som er fornøyd med det.

Jeg skal til akupunktør å få modningsakupunktur denne ganga. Men når kan man starte med det?

Damene her i familien elsker det, så jeg har hengt meg på:)

Tar/har tatt akupunktur nå en gang i mnd, og den siste mnd; en gang i uken, er planen. Tar nåler som tøyer livmor og åpning, slik at lillejenta forhåpentligvis skal komme lettere ut:)

For de som bor i Oslo/akershus, anbefaler jeg STERKT Anny ved Thorsov naturmedisinske. Lang erfaring med fødsel og svangerskap og småtroll med og uten kollikk:) Fantastisk dame

Jeg prøvde ikke det sist. Men prøvde det under fødselen, følte det bare var i veien da og bare gjorde vondt værre.... men det var forde da kom riene så tette og kraftige at det fikk fortgang på ting. Så vil ha det under denne fødselen også.
Har i dette svangerskapet gått fast til akupunktur pga fare for å miste og kvalme. Har hjulpet meg masse. Skal også prøve modning denne gangen, hun jeg går til begynner med dette i uke 36. Så er ikke lenge igjen :)

Back
Topp