Modningsakupunktur

Trekløveret <3

Forumet er livet
Noen som har erfaring med det?
Hvor mange ganger måtte dere ta det, hvordan var effekten, tror du det satt igang fødselen eller "unødvendig"? Når begynte dere med det(uke)?

Jeg gikk med 1. mann.. begynner i uke 36 1 gang i uka og så 2 ganger i uka fra uke 38.. jeg fødte 40 + 6.. hadde da igangsettingsakkupunktur samme dag..

har begynt denne gang og.. om det har effekt eller ikke vet jeg ikke, men våger ikke prøve uten.. haha kommer vel til å gå 14 dager over og bli satt i gang om ikke..[8D]

ORIGINAL: rosinå

Jeg gikk med 1. mann.. begynner i uke 36 1 gang i uka og så 2 ganger i uka fra uke 38.. jeg fødte 40 + 6.. hadde da igangsettingsakkupunktur samme dag..

har begynt denne gang og.. om det har effekt eller ikke vet jeg ikke, men våger ikke prøve uten.. haha kommer vel til å gå 14 dager over og bli satt i gang om ikke..[8D]

Igangsettningsakupunktur, er det også noe altså?[8|]

ORIGINAL: AngelBaby

ORIGINAL: rosinå

Igangsettningsakupunktur, er det også noe altså?[8|]

ja.. han her tok det ikke før etter termin da..! men funket her.. startet samme kveld..!

Begynte ca uke 39, gikk 6 gonger. Gjekk 2 veker over termin... Jadda, men kort fødsel, så kanskje det hjalp litt:)

eg begynte i uke 36, pga modning. Da eg gikk 17 dager over med førstemann og ville ikke gjøre det med nr 2 og. Eg fikk på termindato [:D] om det hadde skjedd uten akupunktur eller om det var det som hjalp er vel ikke lett å si. Men jammen hadde eg modnings smerter etter hver behadling.

Modningsakupunktur skal ikke sette igang fødselen, men modne livmorhalsen... Jeg tok 3 modningsakupunkturer og gikk fra lukket livmorhals til 2,5 cm åpning på den uka[:)] Men fødte ikke før flere dager etter det igjen[8|]

Jeg begynte i uke 37, hadde en gang til i uke og en gang i uke 39. Jeg hadde til sammen 3 ganger. Jeg fødte dagen etter termin og hadde en veldig lett fødsel[:)]

FIkk avslappingsakupunktur i uke 35, modning i uke 36-39 (en-to ganger i uka), og igangsettingsakupunktur 39+6. Gutten kom på fullgåtte 40 uker, to dager før termin. [:)]
Overbevist om at akupunkturen funka, om ikke annet, så i hvert fall for psyken min sin del, for jeg holdt på å klikke fordi jeg var så sliten i uke 35.. Var helt lysegrå i huden før jeg begynte med aku'en. Ble mye bedre bare på en uke!

Fikk fra uke 38 til og med uke 41, ble igangsatt 42+2 på morgenen og fødte en halvtime inn i neste dag (42+3).

Men møtte opp med ca 3 cm åpning og godt moden da, så det gjorde nok igangsettingen mye raskere.

Back
Topp