Modningsakupunktur og stripping før termin

caracara

Forumet er livet
Er dette for å få i gang fødselen før, liksom? Eller har det andre virkninger også? :) tror ikke jeg "bryr" meg med det, men har inntrykk av at mange gjør det? :) har god tid (enn så lenge), og god fødselsopplevelse sist ;)

Jeg ble strippet før termin for å få i gang fødslen. Har vært tidlig moden med begge to, så jeg har aldri tatt akupunktur. Men strippingen gjorde susen begge gangene:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Modningsakupunktur er vel og for å gjøre fødselen lettere og, men har inntrykket av at de fleste tar det for å kanskje slippe overtid. Jeg kommer ikke til å prøve det denne gangen, stripping er vel for de som er modne for å hjelpe til litt :-)

Her har jeg modningsakupunktur for å få en lettere fødsel. Det funket fjell sist gang da jeg kom inn med 1 cm og hadde 4 cm etter 30min. Og fra 4 cm til 10 med at vannet gikk. Så jeg tør ikke å la være denne gangen :P
Gikk jo til 39+1 med forrige så det setter ikke i gang fødselen, men gjør det lettere for kroppen når det setter i gang.
Stripping har jeg ikke prøvd, men vil gjerne at jm røsker litt på neste kontroll som er i uke 38.

Jeg får modningsakupunktur denne gangen. Da i håp om at jeg ikke skal gå over tiden. Men det skal også gi en "lettere" fødsel:) Har veldig bekkenløsning. Blir da også strippet fra uke 38. Ble strippet med nr to også av samme grund i uke 39 og fødte dagen etter. Så håper jo det har effekt nå også:)

Venter nr 3 4. August:)

Back
Topp