Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er dette for å få i gang fødselen før, liksom? Eller har det andre virkninger også? tror ikke jeg "bryr" meg med det, men har inntrykk av at mange gjør det? har god tid (enn så lenge), og god fødselsopplevelse sist
Jeg ble strippet før termin for å få i gang fødslen. Har vært tidlig moden med begge to, så jeg har aldri tatt akupunktur. Men strippingen gjorde susen begge gangene
Modningsakupunktur er vel og for å gjøre fødselen lettere og, men har inntrykket av at de fleste tar det for å kanskje slippe overtid. Jeg kommer ikke til å prøve det denne gangen, stripping er vel for de som er modne for å hjelpe til litt
Her har jeg modningsakupunktur for å få en lettere fødsel. Det funket fjell sist gang da jeg kom inn med 1 cm og hadde 4 cm etter 30min. Og fra 4 cm til 10 med at vannet gikk. Så jeg tør ikke å la være denne gangen
Gikk jo til 39+1 med forrige så det setter ikke i gang fødselen, men gjør det lettere for kroppen når det setter i gang.
Stripping har jeg ikke prøvd, men vil gjerne at jm røsker litt på neste kontroll som er i uke 38.
Jeg får modningsakupunktur denne gangen. Da i håp om at jeg ikke skal gå over tiden. Men det skal også gi en "lettere" fødsel Har veldig bekkenløsning. Blir da også strippet fra uke 38. Ble strippet med nr to også av samme grund i uke 39 og fødte dagen etter. Så håper jo det har effekt nå også