Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har begynt på bringebærbladkapslene og skal på første modningsakupunkturtime på tirsdag Skal da gå to ganger i uken.
Når kan en begynne med stripping?
Jeg mener jeg ikke får begynne på modningsakupunktur før uke 38 (eller tidligst halvveis uke 37), hvor skal du gjøre det siden du gjør det så tidlig?
Tar bringebærkapsler, og hadde tenkt å ta akupunktur to ganger i uken fra mandag av, men har ikke råd Er jo svindyrt!
Det ville i så fall blitt fra uke 36, regner med det er det Supa'Mama også får.
Beklager at jeg spør, men hva skal det være godt for? (det skal nevnes at jeg ikke har lest meg opp på dette i det hele tatt) OM dette gir dokumentert virkning, hvorfor ha et ønske om å føde før tiden? Joda, jeg er også lei så det holder allerede, men vi er ikke i august før i morgen og de fleste her har termin i september.
Jeg er ingen hippie, men tror på at barnet kommer når det kommer og at kroppen ordner dette selv. Tullete å bruke penger på slikt....
Beklager at jeg spør, men hva skal det være godt for? (det skal nevnes at jeg ikke har lest meg opp på dette i det hele tatt) OM dette gir dokumentert virkning, hvorfor ha et ønske om å føde før tiden? Joda, jeg er også lei så det holder allerede, men vi er ikke i august før i morgen og de fleste her har termin i september.
Jeg er ingen hippie, men tror på at barnet kommer når det kommer og at kroppen ordner dette selv. Tullete å bruke penger på slikt....
Vil ikke føde før tiden. Så vidt jg vet er man i termin fom uke 38, eller? Modningsakupunktur skal hjelpe kroppen hjelpe seg selv, ikke å sette igang så en får en prematur baby.
Jg har fått alternativ hjelp i begge sv.skapene mine og mot migrene, mini ble kvitt feberkramper og noe fastlegen kalte 'atopisk eksem' (i hermetegn fordi kortisonsalva aldri ble brukt og gutten ikke har tegn til eksem i det hele tatt..). Jg forstår de som ikke tror på det, det er helt greit. Mn jg synes at å prøve behandling som i værste fall ikke har noen virkning, er verdt 'risikoen' like mye som alt av 'skolemed' vi knasker i oss, som er fult av bivirkninger (som fex kortison). Og du - jeg er heller ingen hippie
Storebror mars 2007
Lillebror ventes sept 2013