Modningsakupunktur - ja eller nei?

Jeg har hatt det 2 ganger, skal ha det en 3. Fikk veldig mensmurringer og kynnere. Blir spennende å høre på onsdag om det har hatt effekt. Før jeg begynte var jeg halvmoden med 1cm åpning.
 
Jeg har tatt modningsakupunktur med siste man, det hjalp, fikk 8 dager før termin.
Skal ta også neste uke, nå er jeg 37+4
 
Noen som har erfaring med klinikker i Oslo som utfører modningsakupunktur? Hva skjer på en slik time? Hvor setter de nålene?
 
Jeg sniker fra april.. Men jeg tok det sist, og like etter 3. behandling gikk vannet, en uke før termin. Skal ta det denne gangen også.
 
Har hatt to behandlinger med påfølgende modningstegn og maserier. Anbefaler flere. Varierer fra akupunktør til akupunktør hvor de setter nåler. Og hva du sliter med. Jeg fikk på anklene, kneet, magen, noen i korsryggen, magen og hodet. Skulle hjelpe med avslapning, modning og vann i kroppen for min del.
 
Fått to ganger - når jeg var 37+6 og 38+6. Igår var jeg hos jordmor igjen (39+6) og takket nei. Syntes ikke det er noe behagelig og har gitt litt opp akupunktur og kjerringråd.
 
Skal på første time til modningsakupunktur i dag (38+3), og er spent på hvordan kroppen reagerer på det :)
 
Back
Topp