Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Någen som vett om någen godt jordmødre i stavanger området som utfører modningsakupunktur?
Har termin neste torsdag,men kjenner jeg vil ha han ut nå så er villig til å prøve det [;)]
MEN noen som vett om det gjør vondt? e ikkje så gla i nåler[&:]
Kolibri Medical på Forus har jordmor som utfører det, men det koster 550kr pr gang. Når jeg var til jordmor på helsestasjonen sist så nevnte hun noen som gjorde det 3 ganger for 1000kr. Jeg husker bare ikke hvem, men det har sikkert helsestasjonen eller jordmoren din oversikt over.
ehh...jeg kjente godt de nålene. Har vært på Akupunktur (i Oslo) denne uken og forrige. Første gangen var det helt greit.....mens andre gang da beveget han mer på nålene og det var litt ubehagelig. Men det skal sies at det er begrenset hvor vondt det er, og smerten er der ca 1 sekund når nåla settes og tas ut. Så jeg er ikke skremt fra å dra en tredje gang :)
PS: Jeg fikk opptil to nåler satt på magen i overhuden. Dette er ikke farlig.... så veit du det :) Jeg ble nemlig litt overrasket da jeg fikk de på magen i tillegg til andre steder :)
Nei jeg har tatt modningsakupunktur hos akkupunktur 4 ganger, men skal til jm på Kolibri i morgen for siste modningsakkupunktur og da skal hun også sjekke status på meg:) Stort og lite gull har vært på Kolibri noen ganger hos jm nå og hun skryter veldig av henne:)