mammamia2018
Andre møte med forumet
Noen som har erfaring med at modningsakupunktur fremskynder fødsel eller gir et "lettere" fødselsforløp? Har fått satt nåler to ganger denne uken og spent på om det har noen effekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå må jeg legge inn et nytt inlegg her... Ei som jeg kjenner, som har (eller.. HADDE) termin 4 dager FØR meg, har nå født (22april hadde hun termin)Merka ingenting desverre... Gikk og fikk 3 ganger.
Nå må jeg legge inn et nytt inlegg her... Ei som jeg kjenner, som har (eller.. HADDE) termin 4 dager FØR meg, har nå født (22april hadde hun termin)
Hun var hos jordmor på modningsakupunktur og samme kveld gikk vannet!
Dobbeltmoral og desperat av meg... Men jeg har vært i dag å hatt akupunktur i dag!
Kan vertfall fortelle at jeg har sovet fantastisk godt etterpå! ( men ingen barn! :/)
Koster forresten 400kr privat.
Nå må jeg legge inn et nytt inlegg her... Ei som jeg kjenner, som har (eller.. HADDE) termin 4 dager FØR meg, har nå født (22april hadde hun termin)
Hun var hos jordmor på modningsakupunktur og samme kveld gikk vannet!
Dobbeltmoral og desperat av meg... Men jeg har vært i dag å hatt akupunktur i dag!
Kan vertfall fortelle at jeg har sovet fantastisk godt etterpå! ( men ingen barn! :/)
Koster forresten 400kr privat.
Har hatt tre runder med modningsakupunktur nå. Ingenting har skjedd enda, men har ikke termin før om 11 dager. Leser at slik akupunktur ikke fremskynder fødsel men heller gir et lettere fødselsforløp. Det er lov å håpe og gjenstår å se Er førstegangs så har ingenting å sammenligne med
Jeg hadde lik fødsel som deg nesten uten akupunkturJeg har god erfaring med akupunktur så må bare svare på denne Jeg fikk akupunktur tre ganger før fødsel (førstegangsfødende). Jeg begynte ikke før i uke 39, så jordmor satte derfor litt ekstra med nåler (ca 8-9 nåler).
Jeg gikk fem dager over tiden, men da fødselen endelig startet, fikk jeg 8 cm åpning i løpet av 4 timer uten mer smerter enn litt sterke mensensmerter. Kan hende jeg bare hadde flaks, men jeg har tro på at akupunktur virker. Jeg tror ikke at akupunktur fremskynder fødsel, men heller at når fødselen starter så fører akupunktur til raskere åpningstid og lettere fødsel.