Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig. Det er en stor misforståelse og mange blir nok skuffet om de håper det fremskynder fødsel tok modningsakupunktur fra uke 36 og jeg fødte nr to en uke over termin. Men kom veldig fort til hektene etter fødsel. Men aner jo ikke hvordan det ville vært uten akupunktur daHadde det 2 ganger i uka 3 uker før fødsel. Fødte 2 dager før termin. Modningsakupunktur er ikke bevist å sette i gang fødsel, men korte ned lengden på fødselen.
Enig. Det er en stor misforståelse og mange blir nok skuffet om de håper det fremskynder fødsel tok modningsakupunktur fra uke 36 og jeg fødte nr to en uke over termin. Men kom veldig fort til hektene etter fødsel. Men aner jo ikke hvordan det ville vært uten akupunktur da
nei ikke så lett å gjøre forsking på et og samme menneske med og uten modningsakupunktur. Men når de har sett på store grupper av fødende med og uten modningsakupunktur har de sett en liten forskjell på tiden fødselen tar, men ikke funnet noen sammenheng mellom modningsakupunktur og når fødselen starter. Her fikk jeg kun modningsakupunktur med nr 3 og fødselen tok om trent like lang tid med og uten.
Ja den skal jo hjelpe kroppen med å gjøre jobben lettere mine fødsler tok også like lang tid og merka liksom ikke noe annet enn at kroppen leget mye fortere med nr 2. Men det kan jo også være for at jeg hadde vært gjennom det før. Umulig å vite men uansett syns jeg akupunktur var avslappende og deilig og noe jeg syns var verdt forsøket uansett