Modnings akupunktur

Soltina

Forelsket i forumet
Hei neste uke starter jeg på modningsakupunktur.
Venter andremann så er litt spent på hvor fort/greit det går denne gang. Noen fleregangs som har erfaringer?

Jeg har kun prøvd modnings akupunktur 1 gang, og det var med nr 3.
Jeg gikk da på min lengste overtid 15 dager over termin. Jeg kom inn på morningen jeg skulle bli satt i gang med egne rier, men baby lå på tvers. Jeg måtte bytte mellom å ligge på venstre, og høyre side for å få han i rett leie og skrudd ned i bekkenet.
Så jeg droppet, akupunktur etter det svangerskapet. Jeg hadde SÅ stor tro på det, og ble så skuffet!
Hadde jo bare gått 2 og 4 dager over termin før og når jeg går på fødeloftet på sus og får modningsakupunktur går jeg 15 dager over *snurt*.

Jeg gikk da på min lengste overtid 15 dager over termin. Jeg kom inn på morningen jeg skulle bli satt i gang med egne rier, men baby lå på tvers. Jeg måtte bytte mellom å ligge på venstre, og høyre side for å få han i rett leie og skrudd ned i bekkenet.
Så jeg droppet, akupunktur etter det svangerskapet. Jeg hadde SÅ stor tro på det, og ble så skuffet!
Hadde jo bare gått 2 og 4 dager over termin før og når jeg går på fødeloftet på sus og får modningsakupunktur går jeg 15 dager over *snurt*.

Æsj da, så kjedelig! Jeg gikk 10 dager over. Men han kom 2 timer før timen jeg skulle settes igang. Hadde en fantastisk "enkel" og god fødsel (med modningsnåler)

Men ja er nettopp litt redd det med leie. For føler denne bebisen snur seg rundt hele tiden :-S.
Men man vet jo aldri om hva akupunkturen gjør/ikke gjør

Hvor tidlig begynte du med det og hvor mange ganger gikk du?
Driver å vurderer dette litt selv også men er litt i tvil...

Back
Topp